اوپوموبایل

اوپو فایند ایکس ۳ پرو جایزه بهترین طراحی سال Red Dot Design را از آن خود کرد

گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس ۳ پرو اخیراً توانست جایزهٔ رد دات پروداکت دیزاین (Red Dot Product Design Award) که هرساله به بهترین طراحی مخصوص گوشی‌های هوشمند تعلق می‌گیرد را از آن خود کند. به گفتهٔ داوران، این گوشی توانست حریفان خود را به لطف «طراحی بی‌نظیر خود» شکست دهد و این جایزه را کسب کند.

وقتی از طراحی این گوشی صحبت می‌شود، تمام توجه‌ها اکثراً به سوی بخش پشتیِ شیشه‌ای فایند ایکس ۳ پرو جلب می‌گردد. طراحان آن تمرکز زیادی روی شکل و شمایل پیچیدهٔ بخش پشتی این گوشی گذاشته و زمان زیادی را روی طراحی آن خرج نموده‌اند.

لی لیو (Lie Liu)، رئیس بخش مارکتینگ شرکت اوپو، در بیانیه‌ای از تیم داوری رد دات دیزاین به‌خاطر انتخاب فایند ایکس ۳ پرو تشکر نمود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار