اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه ؛ فیلم، بازی، سرگرمی

شیوع ویروس کرونا بسیاری از ما را خانه‌نشین کرده است و تا امروز حدود دو ماه است که در خانه به سر می‌بریم. روزهای اول ممکن است خوب بوده باشد، اما اینکه هفته‌ها و شاید ماه‌ها نتوانیم کارهایی که دوست داریم انجام بدهیم با جاهایی که دوست داریم برویم، همه‌چیز اعصاب خوردکن می‌شود، به خصوص اگه تنها باشید. وقتی تعداد زیادی از افراد به دستور قانون یا توصیه‌های پزشکی در خانه مانده‌اند، بسیاری از مشاغل تعطیل شده‌اند و گردهمایی‌های اجتماعی محدود شده‌اند، بیشتر از همیشه لازم است به اعصاب خودمان مسلط باشیم، خودمان را سرگرم کنیم و ارتباطمان را با دیگران از دست ندهیم. اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه چاره کار است.

بنابراین فرقی نمی‌کند خودتان را قرنطینه کرده باشید، تحت قرنطینه اجباری باشید یا صرفا نگران باشید و ترجیح بدهید در خانه بمانید، ممکن است حوصله‌تان سر برود و بخواهید کاری انجام دهید. ما در گیکیطور به شما پیشنهاد می‌کنیم گوشی موبایل یا تبلت خود را بردارید و اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه را دانلود کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند نگرانی‌هایتان را در این روزهای سخت کمتر کنید، با دوستان و خانواده‌تان در ارتباط باشید و حواس خودتان را از اخبار بد دور کنید.

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 1

تماشای فیلم‌های سینمایی در خانه: Vudu

فیلم‌های سینمایی جزو اولین کسب و کارهایی بودند که به خاطر شروع کرونا اکران آن‌ها به تعویق افتاد یا کلا کنسل شد. اما می‌دانستید بعضی از فیلم‌های سینمایی هنوز قابل پخش هستند و می‌توانید مثل قدیم آن‌ها را کرایه کنید و ببینید؟ اپلیکیشن Vudu یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه است که به شما اجازه می‌دهد فیلم‌ها را بخرید یا کرایه کنید. این برنامه شامل مجموعه کاملی از فیلم‌هاست.

در این اپلیکیشن هم می‌توانید فیلم‌ها را به صورت رایگان تماشا کنید و هم آن‌ها را خریداری کنید. تنها مشکلی که در نسخه رایگان فیلم‌ها وجود دارد، تبلیغات گاه و بی‌گاه است که ممکن است آزارتان بدهد. اما در کل Vudu یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه است و می‌تواند شما را سرگرم کند.

اپلیکیشن Vudu برای سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس است.

بازی‌های آنلاین و تماس ویدیویی با دوستان:‌ Houseparty

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 2

فاصله‌گیری اجتماعی به این معنی نیست که مجازی هم از دوستان و خانواده فاصله بگیرید. یکی دیگر از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه خود را با شعار «شبکه اجتماعی رو در رو» معرفی کرده است، اما اگر طرفدار شبکه‌های اجتماعی نباشید هم این اپلیکیشن برای شما مفید خواهد بود.

این اپلیکیشن شبیه دیگر اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی است، مخاطبان شما را به لیست اضافه می‌کند و می‌توانید با کسانی که این برنامه را دارند، تماس بگیرید و صحبت کنید. اما این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه است، از دو جهت منحصر به فرد است: وقتی در حال چت کردن با دوستان خود هستید، می‌توانید از بازی‌های داخلی این اپلیکیشن استفاده کنید و دوستان شما هم هر وقت بخواهند می‌توانند به شما ملحق شوند (البته تا زمانی که روم یا محیط بازی مورد نظرتان را باز نگه دارید).

با وجود COVID-19 که در همه کشورها شایع شده است، اپلیکیشن Houseparty بهترین اپلیکیشنی است که می‌توانید با آن حس یک مهمانی واقعی را داشته باشید. اپلیکیشن Houseparty یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه است که برای تمام پلتفرم‌ها و سیستم‌عامل‌ها عرضه شده است.

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 3

سفارش آنلاین غذا: DoorDash

تعطیل‌شدن و در نتیجه نرفتن به رستوران‌ها واقعا سخت است؛ به خصوص اگر اهل آشپزی در خانه نباشید. برای اینکه با خیالی آسوده از بیرون غذا سفارش دهید، می‌توانید از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه استفاده کنید. اپلیکیشنی که در ایران طرفداران زیادی دارد و امتحان خود را با موفقیت پس داده است، اپلیکیشن اسنپ‌فود است. اما از آنجایی که عده‌ای از کاربران ما در خارج از کشور هستند، یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه را به آن‌ها معرفی می‌کنیم که برای سفارش غذا می‌توانند از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن DoorDash است و بدون نیاز به ترک خانه می‌توانید غذاهای محبوب خود را سفارش دهید. یکی از ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن این است که شیوه ارسال غذا بدون ارتباط با پیک است که اصطلاحا به آن no-contact گفته می‌شود.

اپلیکیشن DoorDash در هزاران شهر در سراسر آمریکا، کانادا و استرالیا سرویس‌دهی دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید منوی غذاها را با طراحی فوق‌العاده ببینید و ساعت مورد نظرتان را برای سفارش غذا انتخاب کنید و غذا را سروقت تحویل بگیرید.

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 4

دورکاری در منزل: Remote Utilities

دور بودن از محیط کار به این معنی نیست که کار خود را رها کنید یا استعفا بدهید. یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه که برای دورکاری در منزل بسیار ضروری و کاربردی است، Remote Utilities است و به شما این امکان را می‌دهد تا از خانه به کامپیوتر خود در شرکت دسترسی داشته باشید و بدون اینکه با همکاران خود در تماس باشید و تمام وسایل خود را جمع کنید و به خانه بیاورید، در محل کار حضور داشته باشید.

اپلیکیشن Remote Utilities یک ابزار دسترسی از راه دور است که کامپیوترهای دیگر را از طریق اینترنت به هم متصل می‌کند. باید این برنامه را یک بار روی کامپیوتر نصب کنید و بعد از آن می‌توانید از گوشی موبایل یا تبلت استفاده کنید و هر زمان که لازم بود هر کاری که لازم بود انجام بدهید.

این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه است، می‌توانید روی اندروید، iOS، ویندوز، macOS یا لینوکس نصب شود و برای مصارف حرفه‌ای کسب و کار و شخصی کاملا رایگان است.

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 5

ورزش در خانه: Home Workout

هیچ‌چیز مثل حس تنبلی و چاق شدن در دوران قرنطینه حال آدم را بد نمی‌کند. اگر عادت داشتید به باشگاه بروید و حالا که تمام باشگاه‌ها تعطیل است، احساس بدی دارید که ورزش نمی‌کنید، یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه به کمک شما خواهد آمد و می‌توانید باشگاه را به خانه بیاورید.

اپلیکیشن‌های بی‌شماری در این حوزه طراحی و تولید شدند، اما چیزی که این اپلیکیشن را متفاوت کرده است، این است که برای ورزش کردن به هیچ وسیله یا دستگاهی نیاز ندارید. می‌توانید به عنوان یک مبتدی شروع کنید و تمرین‌های آسان‌تر را انجام بدهید و یا به صورت حرفه‌ای قسمت مشخصی از بدن را هدف قرار دهید. می‌توانید اهداف هفتگی تعیین کنید و ببینید چقدر می‌توانید وزن کم کنید یا لاغر شوید.

نصب و شروع کار کردن با این اپلیکیشن رایگان است، اما طبیعی است که برای دسترسی کامل باید هزینه‌ای پرداخت کنید. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمام ورزش‌ها و تمرین‌ها تا تاریخ 1 ژولای رایگان خواهند بود.

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 6

آرامش و کاهش استرس: Calm

ماندن در خانه و مراقبت فیزیکی یک طرف قضیه است و تلاش برای حفظ حال روحی و آرامش، قضیه مهم دیگری است که همه باید به فکر آن باشند. اخبار ناراحت‌کننده کرونا یکی از آن عواملی است که می‌تواند خیلی راحت اعصاب شما را به هم بریزد و استرس و فشار روحی وارد کند. اپلیکیشن Calm یکی دیگر از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه به شما کمک می‌کند سلامت روانی خود را حفظ کنید.

اگر هنگام خواب، استرس، اضطراب، تمرکز کردن، کنترل احساسات و موارد دیگر دچار مشکل هستید، می‌توانید از مدیتیشن و راهنمایی‌های این اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین تعداد زیادی موسیقی آرامش‌بخش هم وجود دارد که می‌توانید با کمک این اپلیکیشن به آن‌ها گوش دهید، تمرین‌های تنفس انجام دهید و قسمت‌های مخصوص کودک را هم نگاه کنید.

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 7

آموزش در خانه: Khan Academy

یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه که در مقاله اپلیکیشن‌های آموزشی کودکانه معرفی شده بود، Khan Academy است و برای کسانی مناسب است که نمی‌خواهند یادگیری و آموزش فرزندانشان در روزهای قرنطینه با مشکلی مواجه شود. همچنین اگر دانشجو هستید یا فقط می‌خواهید درباره یک موضوع خاص اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

قرنطینه و ایزوله شدن به این معنی نیست که باید یادگیری را کنار بگذارید. اپلیکیشن Khan Academy موضوعات مختلف از جمله ریاضی، علوم، اقتصاد، هنر و انسانیت، کامپیوتر و پردازش، آمادگی آزمون و غیره را پشتیبانی می‌کند. یکی از دوره‌هایی را که دوست دارید انتخاب کنید و دروس طراحی شده را فرا بگیرید. روش کار در این اپلیکیشن که یکی از بهترین اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه است، با فیلم‌های ویدیویی و دروس تمرینی تکمیل می‌شود.

اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه - 8

چند ساعت فکر کنید زندگی عادی است: The Sims FreePlay

بازی جذاب The Sims برای دهه شصتی‌ها بسیار خاطره‌‌انگیز است. این بازی با سبک شبیه‌سازی یکی از اپلیکیشن های رایگان روزهای قرنطینه است که در آن می‌توانید شخصیت‌های زندگی که Sims نامیده می‌شوند را کنترل کنید. باید او را شاید و سالم نگه دارید، به او غذا بدهید، برای او شغل فراهم کنید، خانه‌اش را تغییر بدهید و بسیار کارهای دیگر.

در این بازی می‌توانید یک دنیای مجازی را به طور کامل کنترل کنید و با تکمیل تسک‌هایی که به شما داده می‌شود، امتیاز کسب کنید. این اپلیکیشن برای روزهای قرنطینه عالی است چرا که دنیای واقعی را همانطور که هست به تصویر می‌کشد و در این دنیا بیماری کرونایی وجود ندارد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار