ریلمیهدست و هدفون

ایرفون‌های بی‌سیم Realme Buds Q2 با طراحی جدید معرفی شدند

ریلمی بدون هیاهوی زیاد جدیدترین گجت پوشیدنی صوتی خود به اسم Buds Q2 را معرفی کرد. این ایرفون تمام بی‌سیم طراحی اولین نسل Buds Q را حفظ کرده است، اما یک حالت بازی بهبودیافته، مقاومت نسبت به رطوبت با توجه به دریافت استاندارد IPX4، طراحی جذاب و قابلیت به اصطلاح «حذف پارازیت محیطی» (ENC) دارد.

این قابلیت تنها برای تماس‌ها کار می‌کند و با قابلیت معروف حذف فعال پارازیت فرق دارد.

ایرفون Realme Buds Q2 بخشی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز نسل قبلی خود را حفظ کرده است؛ یعنی 20 ساعت عمر باتری و 2 ساعت بازپخش موسیقی پس از تنها 10 دقیقه شارژ.

متاسفانه، محفظه این محصول همچنان یک پورت میکرو یواس‌بی (واقعا شوخی نمی‌کنیم) دارد. این شرکت همچنین تصمیم گرفته است در این ایرفون با بدنه همچنان محدود، یک درایور افزایش بیس 10 میلی‌متری را قرار دهد.

وزن یکی از بادها فقط 4.1 گرم بوده که در دنیای ایرفون‌های تمام بی‌سیم واقعا کم است. روی هر کدام از بادها یک پنل لمسی قرار دارد که اجازه به استفاده از بعضی حرکات دست را می‌دهد مانند پخش و توقف پخش، پاسخگویی به تماس‌ها یا خاموش و روشن کردن حالت بازی.

صحبت حالت بازی شد، ریلمی واقعا در این بخش گل کاشته است. این قابلیت با یک فشار طولانی و همزمان روی بادها فعال می‌شود و با آن که روی عمر باتری تاثیر می‌گذارد ولی تاخیر فقط 88 میلی‌ثانیه است که در مقایسه با نسل ابتدایی Buds Q به مقدار 50 درصد بهتر شده است.

قابلیت حذف پارازیت محیطی تنها در طول یک تماس تلفنی کار می‌کند. یک الگوریتم نویز خارجی را فیلتر می‌کند، به‌ویژه در محیط‌های بسیار شلوغ مانند هایپر مارکت‎ها، وسایل حمل و نقل عمومی یا محیط کار.

اگر می‌خواهید با ایرفون Buds Q2 از موسیقی محبوب خود حداکثر لذت را ببرید، باید روی کیپ شدن این ایرفون روی گوش خود حساب باز کنید تا حذف نویز منفعلانه انجام شود.

این گجت پوشیدنی تقریبا فوری با هر دستگاهی به کمک بلوتوث وصل می‎شود، گرچه اپلیکیشن Realme Link به شما اجازه می‌دهد تعدادی از حرکات دست را بتوانید سفارشی کنید.

این ایرفون تمام بی‌سیم به دو رنگ مشکی و آبی به قیمت 26 دلار در حال حاضر وارد بازار پاکستان شده است.

منبع: gsmarena.com

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار