ایکس باکسکنسول های بازی

باندل ایکس باکس سری ایکس با طرح بازی Halo Infinite رونمایی شد

مایکروسافت در شب افتتاحیه نمایشگاه Gamescom 2021، باندل جدیدی از ایکس باکس سری ایکس با طرح بازی Halo Infinite را رونمایی کرد. این باندل که به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی مجموعه سری Halo منتشر می‌شود، دارای طرح بسیار جذابی با خطوط طلایی روی کنترلر و کنسول است که قطعا بازی Halo Infinite را برای بازیکنان یادآوری می‌کند.

همچنین جنس مواد به کار رفته در دسته‌های این کنترلر با کنترلر معمولی ایکس باکس فرق دارد. در بخش پشتی این کنترلر نیز نماد ۲۰ سالگی سری Halo ثبت شده است. در نظر داشته باشید که این باندل با قیمت ۵۵۰ دلار و به تعداد محدود به فروش می‌رسد. بازی Halo Infinite نیز درون جعبه این باندل وجود دارد. پیش‌خرید این باندل در حاضر در فروشگاه مایکروسافت آغاز شده است.

طی این مراسم علاوه بر باندل بازی Halo Infinite و کنترلر مخصوص آن، نسخه محدودی از کنترلر الیت 2 ایکس باکس با طرح بازی Halo Infinite نیز رونمایی شد.

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار