اخبار داخلی

وزیر ارتباطات تصویری از لباس فضانوردی به‌اشتراک گذاشت [به‌روزرسانی]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصویری از لباس فضانوردی در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است که باعث به‌راه افتادن بحث‌های زیادی شده است.

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز تصویری با عنوان «لباس فضانوردان» در حساب توییتری‌اش منتشر کرد.

مدت زیادی از انتشار توییت جهرمی نگذشته بود که برخی از کاربران در توییتر متوجه شباهت لباس فضانوردی توییت وزیر و نمونه‌ای از لباس‌های فضانوردی تزئینی موجود در سایت آمازون شدند.

لباس فضانوردی ایرانی

برای پیگیری موضوع با سازمان فضایی ایران تماس گرفتیم. روابط عمومی سازمان فضایی در پاسخ به پرسش ما درباره‌ی لباس فضایی مذکور با اشاره به این موضوع که وزیر ارتباطات در توییت خود اشاره‌ای به ایرانی بودن لباس نکرده است گفت «کسی اصلا نگفته که این لباس ما است یا ایرانی است یا ساخت سازمان فضایی است، یا اینکه اصلا برای چه منظوری قرار است از آن استفاده شود».

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با روابط عمومی وزارت ارتباطات نیز تماس گرفتیم که متاسفانه موفق به دریافت پاسخ نشدیم.

ازآنجایی‌که تا چند روز دیگر قرار است ماهواره‌ی ظفر به‌فضا پرتاب شود و وزیر ارتباطات پیش از این نیز با هشتگ «آینده روشن» اخبار برنامه‌های فضایی ایران را در حساب توییتر خود منتشر می‌کرد، برای بسیاری از کاربران این تصور ایجاد شده است که تصویر به‌اشتراک گذاشته شده توسط جهرمی، احتمالا مربوط به لباسی است که قرار است در برنامه‌های فضایی آینده ایران استفاده شود.

توییت آذری جهرمی

جهرمی پیش از این برای اخبار برنامه‌ی فضایی از هشتگ «آینده روشن» استفاده کرده بود.

دیدگاه شما درباره‌ی تصویر ارسالی وزیر ارتباطات چیست؟

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار