تبلت ها

بهترین تبلت‌های لنوو در سال ۲۰۲۰

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

ما روزانه بسیاری از کارهای خود را، با استفاده از تکنولوژی انجام می‌دهیم. تلفن‌های همراه، لپ تاپ و همچنین تبلت ها، هر کدام با توجه به نیازهای ما و کاربردهایی که دارند، توانسته‌اند رضایت مشتریان را به همراه داشته باشند. از این سه وسیله‌ای که نام بردیم هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند. در این بین تبلت ها بسیار کارآمد هستند و با صفحه نمایش بزرگ، می‌توانند گزینه بهتری برای تماشای فیلم و خواندن کتاب باشند. همچنین با وزن کمتری نسبت به یک لپ تاپ، حمل آسان‌تری داشته باشند و دست شما را هنگام کار با آن خسته نکنند.

برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از بهترین‌های آنها لنوو است.

در ادامه مطلب، ما به شما بهترین تبلت های شرکت لنوو و همین‌طور ویژگی‌هایی که هنگام خرید باید به آنها توجه کنید را معرفی و بازگو خواهیم کرد:

مقدار رم:

رم در وسیله های دیجیتالی نقش مهمی را ایفا می کند و مقدار آن در تبلت ها مهم است.

رم ها در لپ تاپ یا کامپیوتر های خانگی، کاملا تلفن همراه و تبلت متفاوت است. اگرچه تولیدکننده یک تبلت، مقدار رم مورد نیاز را برای دستگاه در نظر گرفته است؛ اما بهتر است در مراحل خرید به آن توجه کنید.

حافظه داخلی:

وقتی از بهترین تبلت های شرکت لنوو حرف می‌زنیم؛ پس حافظه داخلی بسیار مهم است. ظرفیت آن از ۱۶ تا ۱۲۸ گیگابایت متغیر بوده است. با توجه به حجم برنامه و یا بازی‌های جدید، در کمترین حالت بهتر است یک تبلت از رم ۳۲ گیگابایتی بهره ببرد.

صفحه نمایش:

یک تبلت خوب باید از صفحه نمایش نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، با رزولوشن HD یا full HD بهره‌مند باشد. چشمان شما را هنگام کار یا بازی کردن خسته نکند.

وزن مناسب:

یک تبلت خوب و کارآمد، باید با توجه به سخت افزار درون آن، وزن مناسب و قابل تحملی را داشته باشد تا کار با آن را طاقت‌فرسا نکند.

قیمت مناسب:

از نظر همه افراد، قیمت مناسب یک ویژگی بسیار مهم و اساسی به‌شمار می‌رود. اگر یک تبلت بهترین سخت افزار و ویژگی‌ها را داشته باشد، باز هم قیمت در خرید آن تاثیر به‌سزایی دارد و می تواند نظر بسیاری از افراد را از خرید آن تغییر دهد.

تبلت لنوو مدل Yoga book with windows WIFI

تبلت لنوو مدل Yoga book with windows WIFI

 

نقاط قوت:

  • طراحی منحصر به فرد
  • وزن مناسب
  • کیفیت ساخت بالا
  • شارژدهی خوب

نقاط ضعف:

  • کیبورد تاچ
  • مدت زمان زیاد برای شارژ
  • کند شدن تاچ
  • دوربین جلوی ضعیف

از تبلت هایی که می‌توان به‌عنوان یکی بهترین‌های لنوو نام برد، مدل Yoga book with windows WIFI است. یکی از جدیدترین تبلت های شرکت لنوو که همراه کیبورد و قلم، به بازار عرضه شده است.

بله درست شنیده‌اید، سیستم عامل این تبلت ویندوز است. ویندوز ۱۰  پرو که ویژگی‌های قابل توجهی را به این مدل اضافه کرده است. البته با اینکه این تبلت دارای کیبورد و سیستم عامل ویندوز است؛ نمی‌توان از آن توقع کارایی مثل یک لپ تاپ را داشت. ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴  گیگابایت، مقدار رم این تبلت بوده و توانایی اجرای برنامه و بازی‌های نسبتاً سنگین را داراست.

در مورد صفحه نمایش این تبلت ۱۰  اینچی، باید به این نکته اشاره کرد که قابلیت چرخش ۳۶۰  درجه دارد و با خم کردن کیبورد، می‌توانید به‌عنوان تبلت از آن استفاده کنید. ناگفته نماند که قلم تعبیه شده در کنار این مدل، بسیار کارآمد است.

ممکن است از کسانی باشید که کارهای طراحی انجام می‌دهند و نیاز به یک قلم و صفحه تخت دارند. شما می‌توانید از کیبورد یا همان صفحه کلید آن، برای طراحی با قلم استفاده کنید و تماشا کنید که صفحه نمایش آن را به شما نشان می‌دهد. همچنین از گیره‌های محکم این تبلت، برای نگه داشتن کاغذ استفاده کنید تا سطحی صاف را برای کار داشته باشید.

دوربین‌های این تبلت، دارای سنسورهای ۸  و ۲  مگاپیکسلی است و برای تبلتی با این قیمت، نسبتاً با کیفیت و مناسب هستند. همین‌طور باتری ۸۵۰۰  میلی آمپر ساعتی آن، می‌تواند شارژدهی تقریباً ۱۳  ساعته را برای شما فراهم کند. در انتها باید بگوییم که فرقی ندارد که شما از این مدل به‌عنوان تبلت استفاده می‌کنید یا لپ تاپ. تبلت لنوو مدل Yoga book with windows WIFI می‌تواند نیازهای شما را از یک مدل هیبریدی چندکاره برآورده سازد.

 

تبلت لنوو مدل ideapad D330 LTE

تبلت لنوو مدل ideapad D330 LTE

نقاط قوت:

  • توانایی شارژدهی مناسب
  • قابلیت نصب سیم کارت
  • وزن مناسب
  • سرعت خوب برای انجام کارهای سبک و متوسط

نقاط ضعف:

  • حافظه نسبتا کم
  • دوربین های ضعیف

تبلت لنوو مدل ideapad D330 LTE از تبلت های هیبریدی شرکت لنوو است و یکی دیگر از بهترین تبلت های این شرکت است. وقتی از تبلت های هیبریدی حرف می‌زنیم، منظورمان دقیقاً چیست؟

تبلت های هیبریدی از همان  مدل‌هایی هستند که قابلیت اتصال به کیبورد و چرخش ۳۶۰  درجه دارند. با این قابلیت، شما می‌توانید مثل یک لپ تاپ هم از آن استفاده کنید. هرچند، همان‌طور که گفتیم شما نمی‌توانید به چشم یک لپ تاپ به آن نگاه کنید؛ حتی با اینکه سیستم عامل ویندوز دارد. بله درست است، این مدل هم از سیستم عامل ویندوز ۱۰  پشتیبانی می‌کند. کیبورد این تبلت لمسی نبوده و در ساخت آن از دکمه استفاده شده است.

مدل‌های Yoga book  و Ideapad بهترین گزینه‌ها برای تماشای فیلم یا مطالعه کردن کتاب هستند.

صفحه نمایش این مدل، درست همانند مدل قبلی ۱۰  اینچ بوده، رزولوشن آن برابر ۸۰۰×۱۲۸۰  پیکسل است و قابلیت چرخش را حفظ کرده است. کیبورد این تبلت، می‌تواند جدا شود و کار حمل آن را برای شما راحت‌تر کند. همچنین این ویژگی باعث می‌شود وزن محصول کم‌تر شود تا دست شما هنگام کار با آن در مواقعی که میزی در دسترس نیست؛ خسته نشود.

دوربین‌های اصلی و سلفی این تبلت، به ترتیب دارای سنسور ۵ و ۲ مگاپیکسلی است. البته برای تبلت هایی که ویژگی تبدیل شدن به لپ‌تاپ را دارند؛ کیفیت دوربین تقریباً قابل قبول است. رم تعبیه شده در این مدل ۴  گیگابایت بوده و حافظه ۶۴  گیگابایتی دارد که این ظرفیت می‌توانست بیشتر هم باشد؛ زیرا که ویندوز قابلیت‌های زیادی مثل نصب بسیاری از برنامه و بازی‌ها را برای ما فراهم کرده است و این حافظه، می‌تواند مشکل‌ساز باشد. البته جای نگرانی وجود ندارد و شما می‌توانید با یک کارت حافظه، آن را تا ۱۲۸  گیگابایت افزایش دهید.

تبلت لنوو مدل Tab M10 X605L

تبلت لنوو مدل Tab M10 X605L

 

نقاط قوت:

  • وزن مناسب
  • پشتیبانی از سیم کارت
  • رزولوشن صفحه بالا
  • نسخه اندروید بالا

نقاط ضعف:

  • قابلیت مکالمه ندارد
  • باتری نسبتا ضعیف
  • دوربین های ضعیف
  • حافظه داخلی نسبتا کم

تبلت لنوو مدل Tab M10 X605L از مدل‌هایی است که می‌توانیم به‌عنوان یکی از بهترین تبلت های شرکت لنوو معرفی کنیم. یک تبلت با وزن کم و کارایی خوب که می‌تواند نیازهای شما را از یک تبلت فراهم سازد.

این مدل برخلاف بسیاری از مدل‌های داخل بازار، قابلیت مکالمه ندارد و از سیم‌کارت آن می‌توانید برای اینترنت همراه استفاده کنید.  رم و حافظه داخلی این تبلت به ترتیب ۳ و ۳۲ گیگابایت است و شما این قابلیت را دارید که تا ۱۲۸ گیگابایت آن را افزایش دهید. سیستم عامل این تبلت اندروید نسخه ۹ PIE  است که این آخرین به‌روزرسانی اندروید، تا به امروز بوده است. طول صفحه نمایش این تبلت ۱۰  اینچ از نوع LCD بوده و قابلیت دریافت پنج لمس همزمان را داراست.

دوربین پشت ۵  مگاپیکسل و همین‌طور دوربین جلو یا سلفی ۲ مگاپیکسل است که در بین تبلت های جدید و هم قیمت، اصلاً نمی‌تواند قابل قبول باشد. هرچند این تبلت ویژگی‌های قابل توجهی دارد که حتماً باید به آن اشاره کنیم. یکی از آنها شبکه ۴G  است. این تبلت از این شبکه پشتیبانی می‌کند. همین‌طور درگاه  USB، بلوتوث، GPS  و WIFI دارد که این موارد، بازدهی و کارایی این مدل را بسیار بالا می‌برد.

این مدل در دو رنگ سفید و مشکی و با طراحی زیبا وارد بازار شده است.

اگر شما دنبال تبلتی هستید که بتوانید بسیاری از کارهای معمولی و سبک را با آن انجام دهید؛ یا بازی‌های متنوع اندرویدی را روی آن اجرا کنید. همچنین هنگام تمام این کارها و یا حمل آن خسته نشوید؛ این مدل برای شما ساخته شده است.

 

تبلت لنوو مدل ideapad Miix 510

تبلت لنوو مدل ideapad Miix 510

نقاط قوت:

  • پورت USB
  • حافظه داخلی بالا
  • سبک
  • داشتن قلم

نقاط ضعف:

  • قابلیت پشتیبانی سیم کارت ندارد
  • دوربین های ضعیف

یکی دیگر از تبلت های هیبریدی شرکت لنوو، مدل ideapad Miix 510  است. این مدل، برای اینکه داخل این لیست باشد دلایل محکمی دارد.

برخلاف موارد بالا، این مدل رم و حافظه داخلی بسیار خوب و قابل توجهی دارد که به ترتیب ۸  و ۵۱۲  گیگابایت است. این تبلت درست مثل یک لپ تاپ عمل می‌کند.

از سیستم عامل ویندوز ۱۰  پشتیبانی می‌کند و با پردازنده  Core i7 7500، به شما اجازه می‌دهد تا بسیاری از بازی‌های مخصوص پی سی را روی آن نصب و لذت ببرید.

می‌توانیم بگوییم که این مدل، واقعاً مثل یک لپ تاپ عمل می‌کند؛ چرا که کیبورد  تعبیه شده با تبلت، در کنار پردازنده، رم و حافظه داخلی، به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های متنوعی را روی آن نصب و اجرا کنید.

قلم تعبیه شده در این مدل، بسیار کارآمد و کاربردی است. بسیاری از کارهایی که با دست خود انجام می‌دادید را دیگر می‌توانید با قلم انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید در نرم افزار paint  یه روی ویندوز از قبل نصب است؛ با این قلم نقاشی کنید و از راحتی این کار لذت ببرید. همچنین، این مدل دارای پورت USB بوده و دست شما را در خیلی از کارها باز گذاشته است.

اگر بخواهیم راجع به دوربین‌های این مدل صحبت کنیم، باید این نکته را خاطرنشان کنیم که دوربین اصلی ۵  مگاپیکسل و دوربین جلو یا سلفی ۲  مگاپیکسل است؛ اما این دلیل بر مرغوب نبودن آن نیست. تبلت هایی از این قبیل که کیبورد  دارند؛ بیشتر به شکل یک لپ تاپ عمل می‌کنند و به همین دلیل، دوربین‌ها نیاز مهم و حیاتی برای آنها نمی‌شوند.  این مدل از سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کند؛ اما مجهز به WIFI است و اینترنت را از آن تأمین خواهد کرد. اگر به دنبال یک تبلت و همین‌طور یک لپ تاپ خوب و مناسب هستید؛ این مدل مناسب شماست.

تبلت لنوو مدل Phab2 plus PB2-670M

تبلت لنوو مدل Phab2 plus PB2-670M

 

نقاط قوت:

  • حسگر اثر انگشت
  • سبک
  • حافظه داخلی مناسب
  • دوربین نسبتا خوب

نقاط ضعف:

  • کمیاب بودن لوازم جانبی

تبلت ها به دلایل مختلفی، در بین مردم طرفداران زیادی دارند. صفحه نمایشی بزرگ‌تر و کاربردی‌تر برای تماشا و مطالعه کردن. شاید شما تبلتی نخواهید که بسیار بزرگ  و حمل سخت‌تری داشته باشد. پس این تبلت مناسب شماست. مدل Phab2 plus PB2-670M کوچک‌تر از مدل‌های بالاست و این در مواقعی، یک برد بزرگ محسوب می‌شود. این تبلت دارای حسگر اثر انگشت بوده که باعث سرعت و راحتی بیشتری نسبت به دیگر مدل‌ها می‌شود. این مدل ۶٫۴ اینچی، رم ۳  گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲  گیگابایتی دارد. همچنین قابلیت افزایش حافظه تا ۱۲۸  گیگابایت با microSD را داراست؛ تا نگران کمبود حافظه داخلی آن نباشید.

دوربین پشت و سلفی این تبلت، ۱۳  و ۸  مگاپیکسل بوده که برخلاف دیگر مدل‌ها کیفیتی بهتر دارد. وزن کم و همین‌طور اندازه خوب، باعث خوش‌دستی آن می‌شود و دست شما هنگام کار و بازی خسته نخواهد شد.

این مدل قابلیت مکالمه دارد و از دو سیم‌کارت مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای شبکه ۴G  و WIFI است تا مشکلی در رابطه با اینترنت را نداشته باشید. این فبلت، صفحه نمایشی full HD  با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰  دارد و بسیار با کیفیت است.

سیستم عامل این مدل اندروید است و به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد تا همیشه بتوانید از خدمات جدید آن استفاده کنید. این تبلت انرژی خود را از یک باتری با ظرفیت ۴۰۵۰  میلی آمپر ساعت تأمین می‌کند و حدود ۲۰  ساعت به شما کاربری خواهد داد.

اگر به دنبال یک خرید خوب، مطمئن و به‌صرفه هستید؛ این تبلت می‌تواند مورد بسیار خوبی برای شما باشد. در کل هر ۵  مدل تبلت، می‌توانند با توجه به نیاز شما انتخاب‌های درستی باشند و به‌عنوان بهترین‌های لنوو معرفی شوند.

علاقه‌مند به خرید تبلت‌ لنوو هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار