دوربین هالوازم جانبی کالای دیجیتال

معرفی بهترین شارژرهای باتری دوربین موجود در بازار

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

دوربین عکاسی برای افرادی که علاقمند ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هستند، یک دوست و همراه همیشگی است. عکاسی هنر ثبت لحظات تکرار نشدنی است که با فناوری‌های جدید و ساخت دوربین‌های پیشرفته، به یک سرگرمی لذت‌بخش تبدیل شده است. در این بین، یکی از قسمت‌های اصلی و ضروری هر دوربین عکاسی یا فیلم‌برداری، باتری آن است که در صورت کارکرد نادرست آن، تغذیه صحیح دوربین تامین نخواهد شد.

انتخاب شارژر این باتری‌ها با توجه به گوناگونی محصولات بازار و وجود جنس‌های بی‌کیفیت زیاد، اهمیت بالایی دارد. شاید انتخاب یک شارژر نامناسب و با کیفیت نامرغوب به کلی باتری اصلی دوربین را دچار آسیب‌دیدگی و تخریب کند.

در انتخاب این وسیله مهم، نکاتی وجود دارد که توجه به آن‌ها الزامی است. در نگاه نخست، تهیه شارژر اصل و متناسب با برند دوربین اهمیت دارد.

برای تهیه یک شارژر باتری خوب، قیمت آن نباید مورد توجه باشد چرا که کارکرد نادرست شارژر ممکن است به دوربین گران‌قیمت آسیب بزند. برای هر باتری مشخصه‌های ولتاژ و جریان خاصی وجود دارند که شارژر آن نیز، باید با همان مشخصات همخوانی داشته باشد. این موضوع با توجه به مشخصات درج شده روی باتری و نوع دوربین قابل تشخیص است.

برندهای معروف ساخت دوربین مانن نیکون، کانن و پاناسونیک برای محصولات خود شارژر اختصاصی عرضه کرده‌اند، اما در بین محصولات شارژر دوربین بازار می‌توان شارژرهای همه‌کاره هم پیدا کرد. این شارژرها از کیفیت و شارژ سریع برخوردارند که در ادامه بهترین مدل‌ها را معرفی می‌کنیم.

بهترین شارژر حرفه‌ای همه کاره: شارژر باتری دوربین به همراه دو باتری اسماتری مدل NP-FZ100

شارژر باتری دوربین به همراه دو باتری اسماتری مدل NP-FZ100

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت عالی
  • امکان شارژ سریع
  • امکان شارژ دو باتری همزمان
  • دارای قابلیت‌های اضافی
  • دارای گارانتی و پشتیبانی خوب

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

به جرات می‌توان گفت یکی از دستگاه‌های شارژر باکیفیت بازار برای دوربین‌های بدون آینه سونی، شارژر NP-FZ100 است. شارژر مذکور امکان شارژ سریع دو باتری را به صورت همزمان مهیا می‌کند که در مواقع اضطراری و نیاز به باتری‌های متعدد خیال کاربر از این لحاظ راحت است.

این محصول به همراه دو عدد باتری همراه ارائه می‌شود  که در صورت استفاده از آن‌ها، بیشترین بازدهی و سرعت شارژ برای فرد فراهم خواهد شد. باتری‌های مورد نظر قابلیت کارکرد روی مدل‌های مختلف دوربین عکاسی معروف مانند سونی A7R و A9 را دارند.

از مزیت‌های مهم این محصول امکان اتصال آن به پاور بانک همراه است که در این صورت نیازی به پریز برق در شرایط خاص وجود ندارد. علاوه بر این، برای عکاسان حرفه‌ای که ممکن است در هر لحظه نیاز به شارژ مجدد باتری دوربین را داشته باشند، امکان اتصال این شارژر به فندکی ماشین یا پورت یواس‌بی فراهم شده است.

ولتاژ خروجی این دوربین ۸.۴ ولت است که در حالت شارژ تک‌باتری جریان‌دهی ۷۰۰ میلی‌آمپری دارد و در حالتی که دو باتری برای شارژ در آن قرار داده شود، جریان خروجی ۵۵۰ میلی‌آمپر خواهد بود. با این جریان‌دهی، می‌توان شارژر NP-FZ100 را جزو شارژرهای همراه با قابلیت شارژ سریع دانست.

شارژر اصلی دوربین‌های SLR کانن: شارژر باتری دوربین کانن مدل LC-E6

شارژر باتری دوربین کانن مدل LC-E6

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت خوب
  • مناسب برای انواع باتری‌های دوربین کانن LC-E6
  • جریان‌دهی مناسب

نقاط ضعف:

  • ندارد

کانن یکی از دو برند صاحب نام در عرصه ساخت دوربین‌های دیجیتال است که انتخاب یک شارژر مناسب برای دوربین آن، اهمیت بالایی دارد. محصول شارژر LC-E6 کانن از طرف این شرکت عرضه شده است که برای شارژ باتری‌های مدل LC-E6 آن کاربرد دارد و قادر است تمامی باتری‌های این سری را شارژ کند.

مدل‌های SLR دوربین کانن مانند EOS 5D MARK III، MARK II، ۶D، ۷D، ۶۰D و ۷۰D توسط این شارژر پشتیبانی می‌شوند.

این شارژر ولتاژ خروجی ۸.۴ ولت را برای باتری‌های مذکور تامین می‌کند و قادر است جریان‌دهی مناسب و ۱.۲ آمپری داشته باشد.

نکته قابل توجه میزان ولتاژ ورودی این محصول است که از ۱۰۰ ولت الی ۲۴۰ ولت را پشتیبانی می‌کند و در صورت وجود افت ولتاژ ورودی، این شارژر همچنان می‌تواند ولتاژ مناسب خروجی را تامین کند.

بهترین شارژر همراه حرفه‌ای کانن: شارژر همراه دوربین های کانن مدل USB CHARGER CANON UCN1

شارژر همراه دوربین های کانن مدل USB CHARGER CANON UCN1

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت و کیفیت شارژدهی بالا
  • شارژ سریع
  • صفحه نمایش برای اطلاع از میزان شارژ
  • اندازه کوچک و آسان برای حمل

نقاط ضعف:

  • ندارد

شارژر همراه کانن یکی از کاربردی‌ترین تجهیزاتی است که عکاسان در زمان سفر به آن نیاز دارند. قطعا، وجود وسیله‌ای مانند کانن USB Charger در وسائل همراه سفر می‌تواند خیال عکاسان را از نظر تامین شارژ دوربین خود راحت کند.

این شارژر که دارای صفحه نمایش دیجیتالی برای نشان دادن میزان ولتاژ و جریان خروجی است از باتری‌های دوربین معروف مانند X4 ، MARK III و دوربین‌های سری T پشتیبانی می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت، شارژ مورد نظر قادر است با باتری‌های سری LP-E6، سری LP-E6N و سری LP-E8 کارایی مناسب داشته باشد.

امکان شارژ سریع برای مواقع اضطراری در این شارژر فراهم شده است که یکی از مهم‌ترین مزیت‌های شارژرهای کنونی است. همچنین، به دلیل طراحی کم وزن و قابل حمل آن، می‌توان در شرایط مختلف از آن استفاده کرد.

برای کارکرد این شارژر می‌توان آن را به درگاه‌های USB متصل کرد که درگاه پاور بانک و لپ‌تاپ یکی از آن‌ها است. در صورت تامین مناسب ورودی، این دستگاه قادر است ولتاژ خروجی ۸.۴ ولت و جریان یک آمپر را فراهم کند.

گفتنی است، برای شرایط سفر که پریز برق یا دستگاه یو‌اس‌بی موجود نیست می‌توان این شارژر را به پاور بانک خورشیدی نیز متصل کرد و از آن برای شارژ باتری دوربین استفاده کرد.

بهترین شارژر دوربین فوجی فیلم: شارژر باتری دوربین اسماتری مدل NP-W126 به همراه ۲ عدد باتری

شارژر باتری دوربین اسماتری مدل NP-W126 به همراه 2 عدد باتری

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت عالی
  • امکان شارژ همزمان دو عدد باتری
  • شارژ سریع

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

شارژر اسماتری مدل NP-W126 یک محصول بسیار معروف و شناخته شده است که برای شارژ باتری دوربین‌های فوجی‌فیلم عرضه شده است. این شارژر قابلیت شارژ دو باتری به صورت همزمان و فراهم کردن شارژ سریع برای هر کدام از آن‌ها را دارد.

توان ورودی این محصول از طریق درگاه یواس‌بی مانند پاور بانک یا لپ‌تاپ تامین می‌شود و در صورت تامین مناسب جریان آن، می‌تواند به صورت سریع باتری‌های دوربین را شارژ کند.

دو عدد باتری همراه این دستگاه ارائه شده است که در صورت استفاده از آن‌ها بهترین کارایی فراهم خواهد شد.

علاوه بر این، شارژر اسماتری NP-W126 دارای نشان‌گر میزان شارژ برای هر کدام از باتری‌ها است که به صورت جداگانه وضعیت باتری را نشان می‌دهند.

همچنین، این شارژر ۱۳۶ گرم وزن دارد و حمل آن برای شرایط سفر و استفاده در محل‌های مختلف آسان است.

بهترین کیفیت شارژر کانن از برندی معروف: شارژر باتری دوربین اسماتری مدل LP-E6 به همراه ۲ عدد باتری

شارژر باتری دوربین اسماتری مدل LP-E6 به همراه 2 عدد باتری

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت عالی
  • شارژ همزمان دو باتری
  • شارژ تمامی باتری‌های E6
  • دو عدد باتری همراه باکیفیت عالی

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

اسماتری برندی معروف در حوزه ساخت شارژرهای دوربین است که با تهیه شارژر آن، تمامی نیازهای کاربر از نظر شارژر همراه باتری دوربین تامین می‌شود.

شارژر باتری دوربین اسماتری مدل LP-E6 برای دوربین‌های کانن سری E6 عرضه شده است که قادر است به صورت همزمان دو عدد باتری شارژ کند.

این دستگاه از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و قادر است از طریق ورودی USB و ولتاژ ۵ ولت کار کند.

این محصول یکی از پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی است چرا که کیفیت ساخت و گارانتی و پشتیبانی بسیار مناسبی را برای کاربران فراهم می‌کند.

می‌توان این شارژر را به لپ‌تاپ یا پاور بانک همراه متصل کرد و در شرایط مختلف سفر از آن استفاده کرد. همچنین،  دارای دو نشان‌گر است که وضعیت شارژ باتری‌ها را به صورت جداگانه اعلام می‌کند.

بهترین شارژر همراه لیتیوم-یون: شارژر باتری دوربین اکستار مدل MC2

شارژر باتری دوربین اکستار مدل MC2

نقاط قوت:

  • ورودی از نوع USB
  • شارژ اکثر باتری‌های لیتیومی
  • امکان شارژ همزمان باتری‌ها
  • ابعاد بسیار مناسب برای حمل

نقاط ضعف:

  • ندارد

یکی از انتخاب‌های هوشمندانه و معقول که در بخش محصولات شارژر باتری دوربین وجود دارد، شارژر XTAR MC2 است. این شارژر قابلیت ویژه شارژ همزمان دو باتری را فراهم می‌کند و برای اکثر سایزهای باتری لیتیوم-یونی دوربین جوابگو است.

ساخت مدار مبدل این محصول به گونه‌ای است که کمترین تلفات ولتاژ را خواهد داشت و در مواقع استفاده از برق ورودی از نوع پاور بانک، بازدهی آن به صورت بیشینه و اتلاف آن در کمترین مقدار است.

باید گفت، میزان ورودی ولتاژ این شارژر ۵ ولت و جریان ورودی آن یک آمپر است که با این تفاسیر، می‌توان این شارژر را به درگاه USB متصل کرد. ورودی ولتاژ این محصول می‌تواند از طریق یواس‌بی لپ‌تاپ یا کامپیوتر یا پاوربانک تامین شود که مزیت مهم آن به شمار می‌رود.

خروجی اکستار MC2، ۳.۷ یا ۳.۶ ولت است و می‌توان از آن برای باتری‌هایی با این مشخصات استفاده کرد. همچنین، این شارژر دارای سیستم قطع خودکار است که در صورت شارژ کامل باتری مدار شارژ را قطع می‌کند تا آسیبی به باتری نرسد.

شارژری با قابلیت‌های حفاظتی مختلف: شارژر باتری لیتیومی اکستار مدل VC2

شارژر باتری لیتیومی اکستار مدل VC2

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت عالی
  • نمایش‌گر وضعیت شارژ
  • وجود امکانات امنیتی برای شارژ ایمن
  • دارای سیستم قطع خودکار

نقاط ضعف:

  • ندارد

شارژر اکستار قابلیت‌های زیادی مانند نمایش‌گر میزان شارژ باتری را مهیا می‌کند و برای باتری‌های لیتیوم-یونی با سایزهای مختلف کاربرد دارد.

این شارژر دارای کنترل کننده‌های میزان شارژ باتری و میزان جریان ورودی است تا از آسیب‌ رسیدن به باتری و دستگاه جلوگیری کند. در صورت شارژ شدن باتری به صورت کامل، دستگاه به صورت خودکار مدار شارژ را قطع خواهد کرد و با این کار مدار دستگاه و باتری دوربین ایمن خواهد بود. باتری‌های قابل شارژ در این محصول دو عدد هستند که برای هر کدام از آن‌ها مشخصات نمایش داده شده به صورت جداگانه هستند.

باید گفت، در صورت جاگذاری اشتباه باتری‌ها شارژر در مقابل آسیب باتری محافظت می‌کند و محافظت در برابر اتصال کوتاه نیز از جمله قابلیت‌های مهم این محصول هستند.

منبع تغذیه و ولتاژ ورودی این شارژر ۵ ولت است که می‌توان آن را از طریق یک پورت USB مانند لپ‌تاپ یا پاور بانک تامین کرد.

باید اشاره کرد، در ساخت مدار این شارژر از مبدل ولتاژ با بازدهی بسیار بالا استفاده شده است که با این تفاسیر اتلاف توان در کمترین میزان است.

شارژری با قابلیت حمل بسیار آسان: شارژر باتری دوربین اکستار مدل MC1

شارژر باتری دوربین اکستار مدل MC1

نقاط قوت:

  • ساخت ویژه برای حمل آسان
  • قابلیت شارژ در هر شرایطی
  • ورودی ۵ ولت USB
  • قابلیت‌های حفاظتی

نقاط ضعف:

  • ندارد

محصول اکستار MC1 یکی از شارژرهای بسیار مناسب برای سفر است چرا که توسط آن می‌توان باتری‌های لیتیوم-یون را به راحتی و به سرعت شارژ کرد.

این شارژر از طریق ورودی ۵ ولت تغذیه می‌شود و به همین دلیل می‌توان از ورودی USB مانند لپ‌تاپ یا پاور بانک برای تغذیه آن استفاده کرد. در صورت شارژ کردن باتری به صورت کامل، محافظ موجود در این محصول مدار شارژ را قطع می‌کند که از آسیب به باتری جلوگیری شود.

ابعاد این محصول تنها ۲.۶*۲.۲*۹.۲ سانتی‌متر است و در صورت استفاده از آن در سفر و شرایط مختلف مشکلی از نظر حمل به وجود نخواهد آمد.

علاوه بر قطع خودکار، این شارژر دارای مدار محافظ در برابر اتصال کوتاه و جاگذاری اشتباه باتری است که از جمله مزیت‌های ویژه در این محصول هستند.

گفتنی است، ولتاژ خروجی تامین شده توسط این محصول ۳.۶ و ۳.۷ ولت است که برای باتری‌های لیتیوم-یونی دوربین با این ولتاژ مناسب است.

شارژر اصلی باتری دوربین‌های نیکون: شارژر باتری دوربین نيکون مدل MH-62

شارژر باتری دوربین نيکون مدل MH-62

نقاط قوت:

  • کیفیت ساخت خوب
  • شارژ انواع باتری EL8
  • بازه ولتاژ ورودی مناسب

نقاط ضعف:

  • ندارد

نیکون یکی از اصلی‌ترین تولید کننده‌های دوربین عکاسی است که به دلیل ارزش بالای محصولات آن، استفاده از یک شارژر مناسب حیاتی است. شارژر MH-62 نیکون برای استفاده در دوربین‌های این کمپانی عرضه شده است که قابلیت شارژ باتری‌های مدل EL8 را دارد.

این محصول نیکون برای باتری دوربین‌‌های COOLPIX P1، P2، S1 و S2 مناسب است و ولتاژ خروجی ۴.۲ ولت را تامین می‌کند. جریان‌دهی این شارژر در حد مناسب و ۰.۷۳ آمپر است که برای استفاده در باتری‌های با این مشخصات فراهم شده است.

بازه ورودی این محصول بین ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت متغیر است و می‌توان از آن در شرایط مختلف ورودی برق استفاده کرد.

علاقه‌مند به خرید شارژرهای باتری دوربین هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار