تجهیزات اینترنت

بهترین مودم های بی سیم هوآوی در سال ۲۰۱۹

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

کمپانی هواوی یکی از مطرح‌ترین برندهای تکنولوژی سال‌های اخیر است که علاوه بر ساخت و عرضه‌ی اسمارتفون‌، تبلت و محصولات اینچنینی، در ساخت تجهیزات و لوازم جانبی شبکه نیز تبحر دارد. مودم‌های بی‌سیم این کمپانی که محدوده‌ی وسیعی از امکانات، قابلیت‌ها و قیمت را شامل می‌شوند، در شمار بهترین وسایل برای دسترسی آسان به اینترنت در هر نقطه به شمار رفته و افراد بسیاری در سرتاسر دنیا از این محصولات استفاده می‌کنند. در ادامه‌ی این متن تعدادی از بهترین مودم‌های بی‌سیم Huawei معرفی خواهند شد و نقاط قوت و ضعفشان به طور مختصر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مودم قابل حمل ۴G هوآوی مدل E5577

مودم قابل حمل 4G هوآوی مدل E5577

نقاط قوت:

  • عملکرد مناسب باتری
  • قابلیت ارسال SMS

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

E5577 یک مودم بی‌سیم و قابل حمل است که توسط شرکت هوآوی طراحی و تولید شده است و از شبکه‌های مخابراتی نسل سوم یا چهارم هم پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل با انواع سیم‌کارت‌های موجود در ایران سازگار است. ابعاد کوچک این مودم باعث می‌شود که بتوان آن را در هر شرایطی همراه خود داشت و به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کرد. این مودم همچنین قابلیت ارسال و دریافت SMS را هم دارد و از طریق پانل تنظیمات قابل دسترسی است.

یکی از ویژگی‌های این محصول وجود صفحه‌نمایش ۱٫۴۵اینچی روی آن است که از نوع TFT بوده و به شما اطلاعات مفیدی چون میزان آنتن سیم کارت، نوع اتصال ۴G یا ۳G، میزان سیگنال Wi-Fi، برقراری اینترنت، دریافت SMS، میزان شارژ باتری و اسم اپراتور سیم کارت را نشان می‌دهد.

این محصول همچنین انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری لیتیوم یونی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کندکه قادر است با یک بار شارژ کامل، در هر نقطه‌ای که سیم کارت درون آن آنتن داشته باشد، به مدت زمان ۶ ساعت، گشت و گذار در اینترنت را تضمین کند. این مجموعه عوامل باعث می‌شوند که E5577 برای افرادی که دوست دارند همیشه و همه‌جا به اینترنت متصل باشند یا به یک مودم-روتر قابل حمل که امکاناتی چون قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ۳G و ۴G، اتصال سریع و امن به صورت بی‌سیم و قابلیت اتصال چندین کاربر یا دستگاه مختلف به صورت هم‌زمان را در اختیار داشته باشد، نیاز دارند، به یک انتخاب ایده‌آل تبدیل شود.

مودم-روتر ۳G HSPA+ و قابل حمل هوآوی مدل E5220

مودم-روتر +3G HSPA و قابل حمل هوآوی مدل E5220

نقاط قوت:

  • اتصال همزمان به ۱۰ سیستم
  • قیمت مناسب

نقاط ضعف:

  • عدم پشتیبانی از ۴G
  • عدم تجهیز به صفحه‌نمایش

مودم ۳G و روتر قابل حمل E5220 هواوی یکی دیگر از محصولات ارزنده‌ی این کمپانی به شمار می‌رود که امکان دسترسی شما را در هر نقطه و هر زمان از طریق نسل سوم شبکه‌های مخابراتی همراه فراهم می‌کند. با استفاده از این محصول شما می‌توانید اینترنت سیم کارت خود را بین ۱۰ کاربر دیگر به صورت بی‌سیم، به اشتراک بگذارید. انرژی مورد نیاز E5220 نیز از طریق یک باتری لیتیوم-یونی تامین می‌شود که شارژدهی بسیار مناسبی هم دارد. علاوه بر این، این مودم آنقدر کوچک و سبک است که به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد.

همچنین شارژ این محصول نیز به آسانی و با استفاده از هر شارژر USB به microUSB مانند شارژرهای گوشی‌های موبایل اندرویدی و یا شارژر خودرو به راحتی امکان‌پذیر است. البته اگر به برق دسترسی داشته باشید می‌توانید باتری آن را دربیاورید و فقط با شارژری که همراه این محصول ارایه می‌شود آن را روشن نمایید. این محصول صفحه نمایش ندارد بلکه فقط ۴ عدد LED سبز رنگ دارد که به شما تمام شدن شارژ باتری، مقدار آنتن سیم کارت، مقدار آنتن بی‌سیم و پیام کوتاه‌ها (SMS) دریافتی را نشان می‌دهد.

مودم ۴G LTE قابل حمل هوآوی مدل E3372

مودم 4G LTE قابل حمل هوآوی مدل E3372

 

نقاط قوت:

  • ابعاد مناسب و وزن کم

نقاط ضعف:

  • عدم حضور صفحه‌نمایش
  • عدم تجهیز به باتری داخلی

با مودم E3372 می‌توانید با استفاده از شبکه‌ی کلیه اپراتورها از اینترنت نسل چهارم استفاده کرده و سرعت و پهنای باند این نوع اتصال را به طور کامل بر روی کامپیوتر خود تجربه کنید. حداکثر سرعت دانلود و آپلودی که با E3372 قابل دسترسی خواهد بود، به ترتیب ۱۵۰ و ۵۰ مگابایت بر ثانیه خواهد بود که با استاندارد LTE Cat 4 مطابقت دارد. شیار سیم‌کارت روی بدنه‌ی مودم وجود دارد و اتصال مودم به کامپیوتر توسط پورت USB برقرار می‌شود. مودم توسط همین رابط برق مورد نیاز خود را تامین می‌کند و داده‌های دریافتی از اینترنت را هم تنها توسط همین رابط در اختیار کامپیوتر قرار می‌دهد. این مودم‌های کوچک هواوی که از نظر اندازه شبیه به یک فلش مموری معمولی هستند، قادرند دسترسی به اینترنت نسل چهارم را به سادگی برای کاربران فراهم کرده و در هر شرایطی همراهشان باشند.

مودم ۴G LTE هوآوی مدل B612

مودم 4G LTE هوآوی مدل B612

نقاط قوت:

  • امکان اتصال همزمان ۳۲ کاربر به مودم

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا

مودم B612 یکی از جدیدترین مودمهای هواوی است که از cat6 پشتیبانی می کند و قادر است از شبکه‌های نسل ۴ و ۴٫۵ تلفن همراه و تمامی اپراتورها پشتیبانی کند. همچنین کاربران می‌توانند در این محصول از سیم‌کارت‌های معمولی (FD) و TD-LTE استفاده کنند. این مودم همچنین به یک پورت  WANمجهز شده‌است که امکان دریافت اینترنت از دستگاه‌های دیگر و به اشتراک‌گذاری آن از طریق شبکه‌ی بی‌سیم B612 را امکان‌پذیر می‌کند.

کاربر مودم B612 می‌تواند بنا‌بر نیاز خود تا ۴ شبکه‌ی بی‌سیم مستقل را ایجاد کند و هر شبکه‌ را در اختیار گروه خاصی از کاربران قرار دهد. تا ۳۲ کاربر می‌توانند به صورت هم‌زمان به وای‌فای ایجادشده توسط مودم B612 وصل شوند، بدین ترتیب، از این مودم می‌توان برای مصارف اداری و تجاری در شرکت‌های کوچک تا متوسط هم بهره برد. با این حال استفاده‌های این مودم قدرتمند هوای به اینجا محدود نمی‌شود و B612 یک پکیج کامل است که دسترسی لحظه‌ای شما به اینترنت را تضمین خواهد کرد.

مودم ۴G قابل حمل هوآوی مدل E5573-320

مودم 4G قابل حمل هوآوی مدل E5573-320

نقاط قوت:

  • ارزش خرید بالا

نقاط ضعف:

  • عدم تجهیز به صفحه‌نمایش
  • عمر نامناسب باتری

E5573-320  یک مودم نسل چهارم بی‌سیم و قابل حمل از هواوی است که علاوه بر نسل چهارم، از شبکه‌های ۲G و ۳G هم پشتیبانی می‌کند و محصولی کامل به شمار می‌رود. این مودم ۳G/4G دارای دو عدد نشانگر LED است که وضعیت باتری و آنتن آن را نشان می‌دهد. البته عدم تجهیز این دستگاه به صفحه‌نمایش باعث می‌شود کاربران این مودم از برخی قابلیت‌ها نظیر امکان مشاهده‌ی سرعت دانلود و آپلود و تعداد پیامک‌های دریافتی محروم باشند. هواوی در E5573-320 از یک باتری لیتیوم-پلیمری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده‌است که عمر باتری ۴ ساعته را برای این محصول به همراه دارد که هرچند رقم آنچنان بالایی نیست، اما کافی بوده و مشکل چندانی ایجاد نمی‌کند.

همچنین، شارژ مجدد باتری این مودم از طریق کابلی که همراه با آن ارائه می‌شود و یک سر آن رابط USB و سر دیگر رابط microUSB  قرار دارد، به آسانی امکان‌پذیر است و حتی با استفاده از شارژرهای فندکی خودرو نیز می‌توان به سادگی E5573-320 را شارژ کرد.

مودم ۴G هوآوی مدل HiLink Carfi E 8377

مودم 4G هوآوی مدل HiLink Carfi E 8377

نقاط قوت:

  • طراحی منحصربفرد و مخصوص استفاده در خودرو

نقاط ضعف:

  • سادگی بیش از حد و عدم کنترل کاربر بر روی عملکرد

مودم E 8377 محصولی جذاب از هوآوی است که از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی کرده و از ویژگی‌های جذاب این محصول می‌توان به تأمین انرژی خود از طریق فندک خودرو اشاره کرد. برای استفاده از این محصول شرکت هوآوی تنها کافی است که یک سیم‌کارت با بسته‌ی اینترنت فعال را در شیار سیم‌کارت آن قرار داده و با فشردن کلید مربوطه از اینترنت پرسرعت نسل چهارم بهره ببرید.مودم ۴G هوآوی مدل E 8377 به شما امکان ارایه اینترنت بی‌سیم به حداکثر ۱۰ سرنشین خودرو را می‌دهد. در ضمن باید توجه کرد که تمامی اطلاعات در این مودم توسط شیوه‌های رمزگذاری WEP, WPA, WPA2 کدگذاری می‌شوند تا امنیت اطلاعات بی‌سیم در بالاترین سطح خود قرار گیرد.

سرعت انتقال اطلاعات توسط E 8377 برابر با ۱۵۰ و ۵۰ مگابیت به ترتیب در حالت‌های دانلود و آپلود است. اگر قصد تهیه‌ی یک مودم ۴G برای استفاد در خودروی خود را دارید، E 8377 برای شما سرعت بالای انتقال اطلاعات، سادگی استفاده و طراحی بسیار زیبا را به همراه خواهد آورد و انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شرکت هوآوی این محصول را به یک درگاه USB برای شارژ دستگاه‌هایی مانند تلفن‌همراه، تبلت و… تجهیز کرده است.

علاقه‌مند به خرید مودم همراه هوآوی هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار