لوازم الکتریکیلوازم جانبی کالای دیجیتاللوازم دیجیتال

بهترین هاردهای اکسترنال با ظرفیت یک ترابایت

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

اگر از جمله افرادی هستید که اسناد، مدارک،‌ عکس، ویدیو، موسیقی و … زیادی را ذخیره می‌کنید و لازم است در دستگا‌ه‌های مختلف به آن دسترسی داشته باشید خرید یک هارد اکسترنال برای شما ضروری است. هاردهای اکسترنال در مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. ظرفیت، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، مقاومت در برابر ضربه و آب، سرعت خواندن و نوشتن، نوع اتصال و … ویژگی‌هایی هستند که این مدل‌ها را از هم متمایز می‌کنند.

با وجود تعداد زیادی هارد اکسترنال در بازار ممکن است شما در خرید گزینه‌ای مناسب دچار سردرگمی شوید. اگر قصد خرید یک هارد اکسترنال با یک ترابایت ظرفیت را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بهترین‌های بازار را به شما معرفی کنیم.

بهترین عملکرد: هارد اکسترنال بوفالو مدل HD-PZF1 ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال بوفالو مدل HD-PZF1 ظرفیت 1 ترابایت

 

هارد اکسترنال بوفالو مدل HD-PZF1 در برابر ضربه و شوک و مقاوم است. این ویژگی گزینه‌ای مهم برای انتخاب هارد اکسترنال محسوب می‌شود تا با توجه به حساسیت قطعات به کار گرفته شده در هارد اطلاعات ذخیره شده به سادگی پاک نشوند. همچنین این مدل در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. حتی اگر به صورت اتفاقی این هارد از دست شما رها شده و به زمین برخورد کند در برابر ضربه مقاوم است.

شرکت بوفالو یک پورت USB از نوع Type-c برای انتقال اطلاعات به کامپیوتر در نظر گرفته است که با سرعت ۵ گیگابیت در ثانیه می‌تواند فایل‌ها را منتقل کند. یک چراغ نشانگر بر روی بدنه قرار گرفته تا روشن و خاموش بودن هارد و وضعیت انتقال اطلاعات را به شما نشان دهد. این مدل از سیستم کدگذاری استفاده می‌کند تا امنیت فایل‌های شما را تضمین کند. مقاوم بودن در برابر ضربه، آب و گرد و غبار باعث شده تا وزن این مدل به ۲۷۷ گرم برسد که از معایب آن به شمار می‌رود. رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و قرمز گزینه‌های شما برای خرید این هارد اکسترنال هستند.

بهترین برای جابه‌جایی: هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport WDBYvg0010BBK-WESN ظرفیت 1 ترابایت

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که هنگام خرید یک هارد اکسترنال باید به آن توجه کنید، وزن آن است. اگر اکثر اوقات هارد اکسترنال خود را جابه‌جا می‌کنید و می‌خواهید در مکان‌های مختلف به فایل‌هایتان دسترسی داشته باشید هارد اکسترنال My Passport ساخته‌ی شرکت وسترن دیجیتال گزینه‌ای مناسب برای شماست. وزن این مدل ۱۲۰ گرم و ضخامت آن نیز ۱۱ میلی متر است. این هارددیسک اکسترنال با استفاده از رابط USB 3.0 به کامپیوتر وصل می‌شود. یک از نقاط ضعف این مدل عدم مقاومت در برابر شوک است. خبری از نشانگر LED نبوده و به غیر از پورت USB هیچ چیز اضافه‌ای بر روی هارد قابل مشاهده نیست. این مدل در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی به بازار عرضه شده است.

بهترین گزینه اقتصادی: هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion Portable STEA1000400 ظرفیت 1 ترابایت

 

اگر بود‌جه‌ی کمی برای خرید هارد اکسترنال دارید مدل Expansion Portable ساخته‌ی شرکت سیگیت در عین حال که قیمت مناسبی دارد از امکانات خوبی هم برخوردار است. جنس بدنه‌ی این هارد از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. این هارد اکسترنال با استفاده از رابط USB 3.0 به کامپیوتر وصل می‌شود. قسمت جلویی از موزاییک‌های مربعی شکل تشکیل شده که جلوه‌ی زیبایی به دستگاه داده است. نشانگر LED دستگاه هم در همین قسمت به چشم‌ می‌خورد. وزن این مدل ۱۷۰ گرم است که مقدار مناسبی به شمار می‌رود. البته مقاوم نبودن در برابر شوک و ضربه یکی از نقاط ضعف این هارد محسوب می‌شود.

بهترین طراحی: هارد اکسترنال لسی مدل Porsche Design P9227 Slim ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال لسی مدل Porsche Design P9227 Slim ظرفیت 1 ترابایت

 

هارد اکسترنال مدل Porsche Design P9227 Slim ساخته شرکت فرانسوی لسی ظاهری زیبا و لوکس دارد. ظاهر این محصول هماهنگی بسیاری با محصولات تولید شرکت اپل دارد. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم است و وزنی ۱۹۳ گرمی دارد. استفاده از پورت USB Type-c یکی دیگر از مزایایی این محصول است که انتقال اطلاعات با سرعت بالا را فراهم می‌کند.

سرعت این هارد در انتقال فایل‌ها حجیم بسیار مناسب است ولی فایل‌های کوچک با سرعت کمتری منتقل می‌شوند. این دستگاه به حالت صرفه‌جویی خودکار در مصرف برق یا همان Eco Mode هم مجهز شده‌است که می‌تواند مدت زمان نگه‌داری شارژ لپ‌تاپ را افزایش دهد. عدم مقاومت در برابر شوک و ضربه و قیمت بالا از نقاط ضعف این مدل به شمار می‌روند.

بهترین مقاومت: هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD770G ظرفیت ۱ ترابایت

https://www.digikala.com/product/dkp-2246971/هارد-اکسترنال-ای-دیتا-مدل-hd770g-ظرفیت-1-ترابایت#/tab-params

 

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD770G با ظاهر زیبا و سرسخت خود از اطلاعات شما به خوبی محافظه می‌کند. این هارد با بدنه متشکل از سه لایه مقاوم در برابر آب، گرد و غبار و شوک مقاوم است. این مدل می تواند ۱۲۰ دقیقه در عمق ۲ متری آب مقاومت کند. این هارد اکسترنال می تواند از سقوط های ناگهانی از ارتفاع ۱.۲۲ متر جان سالم به در ببرد و از اطلاعات ذخیره شده محافظت کند. در کنار این سرسختی ظاهر این محصول آن را به گزینه‌ای مناسب برای گیمرها تبدیل می‌کند.

بر روی هارد دیسک نوارهای LED رنگی نصب شده است که زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌کند. برخلاف درپوش هاردهای اکسترنال دیگر که به زحمت بسته می شوند درپوش HD770G به راحتی بسته می شود و از دستگاه در برابر نفود آب محافظت می کند. در زیر این در پوش یک پورت USB 3.0 قرار گرفته است. این مدل برای افرادی که به دنبال هارد مقاوم در عین‌حال زیبا می‌گردند گزینه مناسبی است.

بهترین برای گیمرها: هارد اکسترنال ایسوس مدل RGB EHD-A1T ظرفیت ۱ ترابایت

هارد اکسترنال ایسوس مدل RGB EHD-A1T ظرفیت 1 ترابایت

 

هارد اکسترنال ایسوس مدل RGB EHD-A1T با ظاهر زیبا و مدرن خود گزینه‌ای مناسب برای گیمرهاست. استفاده از لامپ‌های LED رنگی بر روی بدنه این هارد را با دیگر تجهیزات یک گیمر هماهنگ می‌کند. از طرفی وزن ۱۴۵ گرمی این محصول جابه‌جایی آن را بسیار آسان می‌کند. این مدل در برابر خش و گرد و غبار مقاوم است. استفاده از رابط USB 3.1 سرعت ۵ گیگابیت در ثانیه را برای انتقال اطلاعات فراهم می‌کند. با استفاده از نرم‌افزار توسعه داده شده توسط ایسوس به سادگی می‌توانید اقدام به پشتیبان گیری از فایل‌هایتان کنید. با توجه به ویژگی‌های گفته شده اگر یک گیمر هستید در خرید این مدل شک نکنید.

علاقه‌مند به خرید هارد اکسترنال هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار