لوازم جانبی کالای دیجیتال

بهترین کیبوردهای گیمینگ زیر ۴ میلیون تومان

وضعیت اقتصادی این روزها نفسمان را گرفته و اجازه نمی‌دهد تا بتوانیم مانند گذشته لیستی از علاقه‌مندی‌هایمان برای خرید تشکیل دهیم. اگر گیمر و طرفدار تکنولوژی باشید که دیگر اوضاع بدتر هم می‌شود. این روزها نمی‌توانید مانند گذشته با آزادی انتخاب بالا سری به بازار بزنید و برحسب انتظاراتتان محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. این مسئله نه تنها درخصوص محصولات گران‌قیمت، بلکه درخصوص تجهیزات جانبی مانند کیبوردهای گیمینگ ، موس، هدست و… نیز صدق می‌کند.

البته هنوز با قحطی این تجهیزات فاصله زیادی داریم و می‌توانیم به خرید محصولات ارزان‌تر دل خوش کنیم. خوشبختانه کیبوردهای گیمینگ زیادی در بازار ایران وجود دارند که می‌توانند انتظارات کاربران را به خوبی برآورده کنند. رنج قیمت این کیبوردها نیز طوری است که می‌تواند نسبت به وضعیت جیب شما انعطاف‌پذیر تلقی شود. در این مطلب سراغ معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ بازار تا سقف ۴ میلیون تومان می‌رویم. پس با ما همراه باشید.

کیبوردهای گیمینگ

کیبورد ای فورتک مدل Q100

خرید این کیبورد

میان کیبورد‌های ارزان قیمت بازار، Q100 یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. Q100 از دو لایه محافظتی برای جلوگیری از نفوذ آب، کلیدهای مقاوم ASDW که موجب بالا رفتن طول عمرشان می‌شود، قابلیت تنظیم نور پس‌زمینه به ۵ لول مختلف، کلیدهای مخصوص مالتی‌مدیا و… برخوردار است. یکی از خصوصیات جالب Q100 نرمی کلیدها و سرعت عمل بالایشان است. به همین خاطر می‌توان این کیبورد را علاوه بر گیمینگ یک محصول مناسب برای تایپ و کارهای روزمره نیز محسوب کرد.


کیبوردهای گیمینگ

کیبورد گرین مدل GK601-RGB

خرید این کیبورد مخصوص بازی گرین مدل GK601-RGB

شرکت گرین از شهرت بالایی در میان گیمرها برخوردار است. GK601 از افکت‌های رنگی متنوع، قابلیت تنظیم نور پس‌زمینه به ۴ لول مختلف، کلیدهای شبه مکانیکی (یا هایبرید)، ۱۹ کلید با قابلیت Anti Ghost (برای اطمینان از زمانی که چند کلید را با یکدیگر فشار می‌دهید و تمامشان ثبت می‌شوند) و… برخوردار است. استفاده از نوارهای LED یا RGB نمای جذابی به GK601 داده که با توجه به رنج قیمتی‌اش می‌توان آن را در دسته زیبا‌ترین کیبوردهای گیمینگ اقتصادی جای داد.


کیبوردهای گیمینگ

کیبورد MSI مدل DS4100

خرید این کیبورد

برند MSI نیازی به معرفی ندارد. طی سالیان گذشته به گیمرها اثبات شده که محصولات MSI از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارند و می‌توانند تا چند سال جوابگوی نیازهای شما باشند. DS4100 یکی از ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین کیبوردهای گیمینگ این برند در بازار ایران است. DS4100 از کلید‌هایی با قابلیت Tavtile Feedback (که باعث می‌شود کلید‌ها بسیار نرم باشند و نیازی به فشار زیاد نداشته باشند)، طراحی باریک و وزن کم، نور پس‌زمینه با امکانات شخصی‌سازی و … برخوردار است. اگر دنبال یک کیبورد بی‌صدا و مناسب برای گیمینگ می‌گرید، DS4100 می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.


کیبوردهای گیمینگ

کیبورد MSI مدل Vigor GK40

خرید این کیبورد و ماوس مخصوص بازی ام اس آی مدل Vigor GK40 Combo

یک پله بالاتر از DS4100 مدل Vigor GK40 را داریم که ظاهر گیمینگ‌تری دارد و LEDهای چند رنگ RGB که ۶ نوع رنگ متفاوت پشتیبانی می‌کنند جلوه جذابی به آن داده‌اند. اگر به ظاهر حساسید، Vigor GK40 می‌تواند با افکت‌های متنوع و برخورداری از نورهای MSI Mystic شما را راضی کند. کلیدهای استفاده شده در Vigor GK40 از نوع جدیدی هستند که تحت عنوان Membrane شناخته می‌شوند. این کلیدها مکانیکی نیستند، اما احساس کار با یک کیبورد مکانیکی را به کاربر القا می‌کنند. همچنین کلید‌های Vigor GK40 از قابلیت Anti Ghosting برخوردارند تا حین تجربه بازی‌هایی مانند فورتنایت، از رجیستر شدن تمام کلیدهای فشار داده شده مطمئن باشید. اگر می‌خواهید از سری Vigor‌ محصول بهتر یا به عبارتی گران‌قیمت‌تری خریداری کنید، می‌توانید به Vigor GK70 SILVER با محدوده قیمت ۲.۷۰۰ هزار تومان و Vigor GK80 SILVER با محدوده قیمت ۳.۲۰۰ هزار تومان نگاهی بیاندازید.


کیبوردهای گیمینگ

کیبورد لاجیتک مدل G213 Prodigy

خرید این کیبورد مخصوص بازی لاجیتک مدل G213 Prodigy

تجربه نشان داده لاجیتک برترین برند برای تجهیزات جانبی کامپیوتر است. محصولات لاجیتک طول عمر بسیار بالایی دارند و از نظر کیفیت بی‌رقیبند. در ادامه این لیست محصولات بیشتری از لاجیتک را معرفی می‌کنیم. اما مورد اولمان G213 Prodigy است که به کاربر اجازه می‌دهد از بین ۱۶.۸ میلیون رنگ نور پس زمینه خود را انتخاب کند. قابلیت Gaming Mode این کیبورد موجب می‌شود حین بازی کردن حتی با وجود لمس کردن دکمه‌هایی مانند Start از بازی خارج نشوید و مراحمتی برایتان ایجاد نشود. G213 Prodigy محصول باکیفیتی است که می‌تواند در این رنج قیمت انتظارات کاربران را به خوبی رفع کند. اگر می‌خواهید از برند لاجیتک محصول بهتر یا به عبارتی گران‌قیمت‌تری خریداری کنید، می‌توانید به مدل‌های G413 با محدوده قیمت ۲.۳۰۰ هزار تومان و G513 با محدوده قیمت ۳.۹۰۰ هزار تومان نگاهی بیاندازید.


کیبوردهای گیمینگ

کیبورد Corsair مدل K68

خرید این کیبوردمخصوص بازی کورسیر مدل K68

اگر علاقه‌مند به کیبوردهای مکانیکال هستید، K68 با بدنه‌ای مقاوم از جنس فلز و نورپردازی مستقل برای هر کلید از انتخاب‌های لاکچری موجود در بازار محسوب می‌شود. اگر به ریختن مایعات روی کیبوردتان حساسید، با خرید K68 خیالتان از این بابت نیز راحت می‌شود. K68 دارای تاییدیه IP32 است که موجب می‌شود این کیبورد برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات کاملا مقاوم باشد. قابلیت‌های Anti Ghosting و N-Key Revolver می‌بایست خیالتان را از بابت هر اتفاقی ناخواسته‌ای که ممکن است حین بازی رخ دهد راحت کنند. بدین ترتیب مطمئن باشید که تمام کلیدهای فشرده شده کاملا رجیستر می‌شوند و هیچ اختلالی حین استفاده همزمان از چند کلید رخ نمی‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار icue نورپردازی RGB این کیبورد را کاملا شخصی‌سازی کنید.


شما از چه کیبوردی استفاده می‌کنید و برای خرید کدام محصول را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟ در قسمت نظرات پیشنهاداتتان را با درمیان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار