ایسوسموبایل

تاریخ رونمایی از ایسوس زنفون 8 به صورت رسمی مشخص شد

شرکت ایسوس قصد دارد تا پرچمدار جدید خود با نام زنفون 8 را در آینده نزدیک به دنیای تکنولوژی معرفی کند.

با انتشار یک پوستر رسمی، تاریخ معرفی خانواده ایسوس زنفون 8 توسط این شرکت اعلام شد. این رویداد در تاریخ 12 می مصادف با بیست و دوم اردیبهشت ماه رأس ساعت 21:30 به وقت کشور عزیزمان برگزار خواهد شد. به این ترتیب 18 روز و چند ساعت تا موعد رونمایی از خانواده ایسوس زنفون 8 باقی مانده است و با مراجعه به این وب سایت، می توانید از طریق سیستم شمارش معکوس با زمان دقیق آن آشنا شوید. با زدن روی دکمه Add to Calendar، می‌توانید این رویداد را به تقویم خود اضافه کنید تا در روز موعود، گوشی هوشمند شما این اتفاق را به شما یادآوری کند.

این شرکت تایوانی در این پوستر رسمی، دو عبارت Big on Performance و Compact in Size را نوشته است و به این ترتیب، می‌توانیم انتظار یک محصول قدرتمند با ظاهری جمع و جور را داشته باشیم. پیش بینی می‌شود که خانواده ایسوس زنفون 8 به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز باشند و ظرف چند روز اخیر نیز شایعاتی در مورد زنفون 8 مینی نیز به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد کوچک‌ترین عضو این مجموعه خواهد بود.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که ایسوس در تاریخ 12 می مصادف با بیست و دوم اردیبهشت ماه، دو یا سه محصول را به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم که گذشت زمان، چه چیزهایی را به ما ثابت خواهد کرد و در نهایت، کدام یک از شایعات مطرح شده تا به این لحظه رنگ و بوی واقعیت به خود خواهند گرفت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار