شیائومیموبایل

تصاویری از نسخه ۵G گوشی می ۱۱ لایت شیائومی در TENAA منتشر شد

شیائومی تایید کرده است که در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) رویدادی برگزار خواهد و این احتمال وجود دارد که گوشی می ۱۱ لایت – Mi 11 Lite را در این رویداد معرفی کند.

به تازگی شایعه‌هایی مبنی بر معرفی نسخه لایت از سری می ۱۱ منتشر شده و تصاویری توسط TENNS در اینترنت منتشر شده که این شایعه‌ها را تایید می‌کنند.

اطلاعاتی از یک گوشی هوشمند با شماره مدل M2101K9C در TENNA منتشر شد که انتظار می‌رود این دستگاه گوشی Mi 11 Lite 5G نام داشته باشد. در تصاویر منتشر شده در TENAA این دستگاه رنگ بسیار جذابی ندارد، اما با توجه به اطلاعات منتشر شده انتظار می‌رود که این دستگاه با سه رنگ دیگر یعنی سبز، زرد و مشکی عرضه شود. لازم به ذکر است که طراحی دوربین این دستگاه با مدل پایه این سری یعنی گوشی شیائومی می ۱۱ یکسان خواهد بود.

در پنل پشتی گوشی می ۱۱ لایت کلمه ۵G و Xiaomi دیده می‌شود، ناگفته نماند که این دستگاه دارای یک مدل ۴G نیز خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که هر دو نسخه از این گوشی با مشخصات یکسان و ضخامت ۶.۸۱ میلی متر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

گفته می‌شود که گوشی می ۱۱ لایت با ابعاد ۱۶۰.۵۳ در ۷۵.۷۲ در ۶.۸۱ میلی متر وارد بازار خواهد شد و با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند جدید شیائومی از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی از نوع AMOLED استفاده خواهد کرد. ناگفته نماند که این نمایشگر دارای کیفیت +FHD خواهد بود و از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وجود پردازنده Snapdragon 775G، بلوتوث ۵.۲، رم ۶ و ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژر ۳۳ واتی اشاره کرد. همچنین این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 عرضه خواهد شد.

در سایت TENNA اطلاعات دیگری نیز از این دستگاه منتشر کرد، با توجه به این اطلاعات منتشر شده گوشی می ۱۱ لایت از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ۵ مگاپیکسلی Telemacro بهره خواهد برد. به علاوه گوشی جدید شیائومی از دو سیم کارت و درگاه microSD پشتیبانی خواهد کرد و به دلیل ضخامت کم این دستگاه، این احتمال وجود دارد که از جک ۳.۵ میلی متری برخوردار نباشد. همچنین گفته می‌شود که قیمت پایه این گوشی ۴۰۸ یورو خواهد بود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار