اخبار فناوریسامسونگموبایل

تصاویر واقعی گلکسی S23 FE منتشر شد؛ مشابه دیگر گوشی‌های سامسونگ

سامسونگ قصد دارد تا چند ماه آینده از گوشی گلکسی S23 FE رونمایی کند و تقریبا تمام ویژگی‌های آن فاش شده است. حالا به لطف رگولاتوری TENAA در چین، حالا می‌توانیم بر اساس تصاویر واقعی فاش شده با قاطعیت زیادی به طراحی این گوشی هم بپردازیم.

همانطور که در این تصاویر می‌توانید ببینید، این گوشی هم شباهت زیادی به دیگر گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ دارد که گوشی‌های موردنظر هم در کل مبتنی بر زبانی طراحی جدید سامسونگ هستند. در این زبان طراحی، دوربین‌ها به طور مجزا بر روی پنل پشتی قرار دارند، گوشه‌های بدنه گرد است و حفره‌ی نمایشگر هم در مرکز بخش فوقانی قرار دارد.

در مورد مشخصات گلکسی S23 FE هم باید بگوییم که این گوشی از نمایشگر ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد و انرژی این گوشی از طرف باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که البته در تبلیغات به عنوان باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد شد. در کنار چیپست هم قرار است ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار بگیرد.

دوربین‌های استفاده شده در این گوشی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری تشکیل شده است. برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانید از دوربین ۱۰ مگاپیکسلی استفاده کنید و سنسور اثر انگشت هم زیر نمایشگر قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی در چه تاریخی رونمایی می‌شود ولی با توجه به افزایش تعداد گزارش‌ها و تصاویر مربوط به این گوشی، ممکن است تا چند هفته‌ی آینده این گوشی رسما معرفی شود.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار