دسته‌بندی نشده

تصاویر پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier لباس جدید باکی بارنز را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شده که در آن شاهد لباس جدید باکی برانز تا حضور یک بازیگر جدید هستیم.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا از سر گرفته شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. در تصاویر جدید از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier که توسط جاست‌جرد منتشر شده، شاهد حضور شخصیت باکی بارنز با بازی سباستین استن هستیم که در بخشی از تصاویر او سوار موتور سیکلت است و در گروهی دیگر از تصاویر می‌توان نمایی بهتر و کامل‌تری از لباس و ظاهر جدید این شخصیت را مشاهده کنیم:

سباستین استن روی صفحه دوربین فیلمبرداری سریال The Falcon and The Winter Soldier

در این تصاویر چند سرباز هم دیده می‌شود و البته بخشی از اجرای پروتکل‌های بهداشتی نیز قابل مشاهده است. این البته تنها تصاویری نیست که اخیرا از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier منتشر شده است. یک تصویر دیگر از پشت صحنه این سریال منتشر شده که علاوه‌بر حضور شخصیت جرجس باتروک با بازی جورج سنت پیر، در این تصاویر بازیگر جدید دیگری نیز دیده می‌شود. در این تصویر می‌توانیم ارین کلیمن، بازیگر فیلم Solo: A Star Wars Story و فیلم The Green Knight را مشاهده کنیم که پیش از این شایعه حضورش در این سریال شنیده شده بود:

شخصیت جرجس باتروک و ارین کلیمن در پشت صحنه سریال The Falcon and The Winter Soldier

هنوز اطلاعاتی از نقش کلیمن در دسترس نیست، اما طبق توصیفی که منتشر شده، ظاهرا شخصیت کلیمن با جرجس باتروک و شخصیتی که دزموند چیام نقش آن را بر عهده دارد، در پارک ملاقات می‌کند و ظاهرا شخصیت کلیمن در سریال دارای قدرتی نامشخص است و شاید او یکی از شخصیت‌های منفی سریال باشد و حتی ممکن است شایعات منتشر شده مبنی بر اینکه او نقش سانگبرد (Songbird) را بر عهده داشته باشد، نیز درست از آب در بیاید. در هر حال فعلا باید منتظر اعلامیه رسمی مارول در این رابطه باشیم.

مدتی پیش مشخص شد که سریال The Falcon and the Winter Soldier دیگر قرار نیست در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و پخش آن تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. همچنین مدتی پیش مشخص شد که سریال WandaVision (وانداویژن) به اولین سریال دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس تبدیل شده که قرار است در ماه دسامبر (آذر یا دی) از این سرویس استریم منتشر شود. هفته گذشته اولین تریلر رسمی این سریال منتشر شد که این تریلر توانست رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ تلویزیونی یک سرویس استریم در ۲۴ ساعت اول انتشار را بشکند.

سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ارین کلیمن، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار