اخبار فناوریسامسونگموبایل

زمان رونمایی گلکسی F34 مشخص شد

سامسونگ به تازگی زمان رونمایی از میان‌رده جدید خود را اعلام کرده که از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

میان‌رده جدید سامسونگ یعنی گلکسی F34 یکی از موردانتظارترین گوشی‌های این برند در بازار هند محسوب می‌شود چرا که از مشخصات فنی قابل توجه و برچسب قیمتی رقابتی برخوردار خواهد بود. چندی پیش، سامسونگ برخی از مشخصات فنی این گوشی را تایید کرد و همچنین صفحه پشتیبانی آن را در فروشگاه آنلاین هندی Flipkart قرار گرفت.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، غول فناوری کره زمان معرفی گلکسی F34 را به طور رسمی اعلام کرد. در این راستا، میان‌رده جدید سامسونگ در تاریخ ۷ اوت مصادف با ۱۶ مرداد رونمایی خواهد شد.

 

سامسونگ تایید کرده که گلکسی F34 با قیمت پایین‌تر از ۱۷۰۰۰ روپیه (۲۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. با این برچسب قیمتی، محصول جدید برند کره‌ای مشخصات فنی قدرتمندی خواهد داشت. گلکسی F34 از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی با لرزشگیر اپتیکال، نمایشگر ۶٫۵ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی F34 ارزان‌تر از گلکسی M34 5G خواهد بود که اخیرا با قیمت ۱۸۹۹۹ روپیه (۲۳۰ دلار) عرضه شد. در مقایسه با گلکسی F54 که ۳۵۰۰۰ روپیه قیمت دارد، گلکسی F34 گزینه مقرون به صرفه‌تری به شمار می‌رود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار