شیائومیموبایل

«ردمی نوت 9 تی» با تراشه دیمنسیتی 800U و رم 4 گیگابایتی در راه است

کمپانی چینی ردمی که یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود، به زودی قصد عرضه یک گوشی میان‌رده جدید را دارد. این موضوع به خودی خود جای تعجبی ندارد اما عجیب اینجاست که ظاهراً برخلاف گوشی‌های سری Mi شیائومی، برند ردمی اجازه ندارد از شماره 9 فراتر برود! حداقل در مورد بازارهای جهانی که این طور به نظر می‌رسد. در ادامه با ما همراه باشید.

سری ردمی 9 در حال حاضر بسیار شلوغ شده و مدل‌های مختلفی با پسوندهای متفاوت عرضه شده‌اند. ردمی نوت 9، نوت 9 اس، نوت 9 پرو، نوت 4 فور جی، نوت 9 فایو جی، نوت 9 پرو فایو جی و نوت 9 پرو مکس همگی در این سری قرار دارند و انتظار نداشتیم دوباره گوشی دیگری با شماره 9 به این سری اضافه شود. اما همان‌طور که گفتیم ظاهراً ردمی اجازه دو رقمی شدن ندارد (!) و از همین رو گوشی بعد آن هم با عنوان ردمی نوت 9 تی (Redmi Note 9T) عرضه خواهد شد.

به هر حال، امروز شاهد انتشار تصاویری باکیفیت از ردمی نوت 9 تی هستیم و گفته شده که این محصول به تراشه پردازشی دیمنسیتی 800U مدیاتک مجهز خواهد بود. نسخه اولیه این گوشی به تازگی در تست Geekbench 5 مورد ارزیابی قرار گرفته و توانسته امتیاز 598 را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 1760 را در بخش چند هسته‌ای به دست بیاورد. نسخه‌ای که تست بر روی آن انجام شده، دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و سیستم عامل اندروید 9 (کمی عجیب به نظر می‌رسد!) بر روی آن نصب بوده است.

با اینکه در نتیجه تست Geekbench به نام دقیق گوشی اشاره نشده و تنها شماره مدل M2007J22G برای آن درج شده است اما به لطف تأییدیه NBTC که اوایل ماه جاری میلادی صادر شده بود، کاملاً مشخص است که شماره مدل مذکور مربوط به ردمی نوت 9 تی می‌باشد. همچنین حرف G در انتهای شماره مدل به وضوح نشان می‌دهد که میان‌رده جدید ردمی تنها مختص بازار چین نبوده و به صورت جهانی یا گلوبال نیز عرضه خواهد شد. البته اینکه چه مناطقی پذیرای این محصول خواهند بود هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است.

از آنجا که سال 2020 عملاً به پایان رسیده، با اطمینان می‌توان گفت که ردمی نوت 9 تی یکی از اولین گوشی‌های میان‌رده‌ای که خواهد بود که در سال 2021 معرفی می‌شود. مطمئناً با رونمایی رسمی این محصول، ما نیز در دیجی رو اطلاعات و مشخصات کامل آن را منتشر خواهیم کرد. پس در روزهای آتی نیز با ما همراه باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار