ردمیموبایل

ردمی کی 40 پرو با اسنپدراگون 888 و دوربین سه‌گانه می‌آید

بعد از عرضه سری می 11، اکنون شیائومی آماده است تا هفته آینده از سری دوم گوشی‌های هوشمند خود با تراشه اسنپدراگون 888 فایو جی رونمایی کند. سری ردمی کی 40 (Redmi K40) همان‌طور که این شرکت تایید کرده، در تاریخ 25 فوریه (7 اسفند) رونمایی خواهد شد و طبق معمول، شیائومی با مانور دادن روی برخی ویژگی‌های کلیدی ردمی کی 40 پیش از رونمایی رسمی قصد بازارگرمی بیشتر را دارد. با ما همراه باشید.

شیائومی با انتشار یک پست رسمی در Weibo، طراحی دوربین سری ردمی کی 40 را فاش کرده است. این طراحی کاملاً مطابق با چیزی است که پیش از این توسط منابع دیگری مانند TENAA افشا شده بود. ماژول دوربین ردمی کی 40 که در تصویر زیر هم نشان داده شده دارای دو سنسور بزرگ (سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی) بوده و عبارت “AI Triple Camera” هم در کنار آن درج شده است. در بین دو سنسور بزرگ هم دو سنسور دیگر وجود دارد که یکی از آنها احتمالاً سنسور نور محیطی است. فلاش LED و فوکوس خودکار لیزری نیز در بالای متن گفته شده قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، شیائومی رسماً تأیید کرده که تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 فایو جی به سری ردمی کی 40 نیرو خواهد داد. با این حال، برخی منابع اشاره کرده‌اند که تنها نسخه پرو از اسنپدراگون 888 استفاده خواهد کرد و در نسخه استاندارد ردمی کی 40 از تراشه اسنپدراگون 870 که اخیراً رونمایی شده، بهره گرفته شده است.

ردمی همچنین تیزری ویدیویی را به اشتراک گذاشته که قابلیت‌های اتصال وای-فای 6 در سری ردمی کی 40 را نشان می‌دهد. این گوشی می‌تواند سرعت دانلودی تا 3.5 گیگابیت بر ثانیه داشته باشد که بسیار عالی است. اما آنچه که بیشتر نظر ما را به خود جلب می‌کند صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا است که یک حفره هم در مرکز و بالای آن وجود دارد.

در انتها این نکته را هم باید اشاره کنیم که ردمی کی 40 به یک باتری 4500 میلی آمپری مجهز خواهد بود در حالی که مدل پرو یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد داشت. در روزهای آتی و با نزدیک شدن به زمان رونمایی سری ردمی کی 40 مطمئناً جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر خواهد شد. بنابراین، حتماً با بخش اخبار ما همراه باشید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار