دوربین

رونمایی از دوربین سونی a7S III ؛ ضبط 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه

دوربین سونی a7S III که امکانات و ویژگی‌های جدید زیادی را شامل می‌شود به عنوان نسل جدید دوربین‌های فیلم‌برداری سونی معرفی شد.

مطابق انتظارها، سونی دوربین a7S III را به عنوان نسل سوم دوربین فیلم برداری فول فریم بدون آینه خود معرفی کرد. این دوربین به یک سنسور جدید 12 مگاپیکسلی BSI-CMOS، جدیدترین پردازنده Bionz XR، فوکوس اوتوماتیک ارتقاء یافته و یک منظره یاب با رزولوشن خیلی بالا مجهز بوده و همچنین این قابلیت را دارد تا ویدئوهای 4K را در 120 فریم بر ثانیه ضبط کند.

دوربین سونی a7S III

علاوه بر این‌ها، سونی مدعی است که دوربین سونی a7s III می‌تواند حداقل یک ساعت ویدئو بدون وقفه 4K در 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. این شرکت می‌گوید که این قابلیت به دلیل طراحی مجدد سیستم اتلاف گرمای دوربین است که بدون نیاز به فن کار می‌کند.

ترکیب سنسور و پردازنده جدید در دوربین سونی a7s III اجازه iOS بومی با نرخ بین 80 تا 102400 را داده که می‌تواند تا 40-409600 گسترش یافته و به ادعای سونی به این دوربین اجازه دهد که 15 ناحیه داینامیکی را به ثبت برساند.

فوکوس خودکار با پاسخگویی بیشتر در دوربین جدید سونی، 759 نقطه تشخیص فاز فوکوس خودکار (PDAF) روی لنز داشته و فوکوس خودکار روی انسان، چشم و حیوان را ارائه می‌کند. سونی می‌گوید که تکثیر رنگ در دوربین a7s III به شکل قابل توجهی بهبود یافته و این محصول اولین دوربین مصرفی خواهد بود که از استاندارد رسانه جدید CFexpress Type A پشتیبانی می‌کند.

دوربین سونی a7S III کارت حافظه

منظره یاب دوربین سونی a7S III با 9.44 نقطه بالاترین رزولوشنی که تاکنون شاهد آن بودیم را شامل می‌شود و با بزرگنمایی 0.91x یک غول به تمام معنا در این زمینه به حساب می‌آید. این دستگاه اولین دوربین سونی است که تقریبا همه کنترل‌های آن از طریق نمایشگر لمسی LCD انجام می‌گیرد.

منوی سیستم در دوربین سونی a7S III کمی دچار تغییر شده و دسترسی به همه گزینه‌ها تقریبا راحت‌تر شده است. یک پورت HDMI با اندازه کامل به همراه سوکت هدفون و میکروفون، وای فای دو باند و پشتیبانی از سیستم تامین انرژی USB از دیگر امکانات این دوربین به حساب می‌آیند. بعلاوه، این دستگاه دارای یک اسلات کارت حافظه دو قلوی دو فرمته است که از هر دو فرمت SD و CFexpress Type A پشتیبانی می‌کند.

دوربین سونی a7S III لیست بلند بالایی از ویژگی‌های مربوط به ویدئو را شامل می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به توانایی ضبط 10 بیت 4:2:2، امکان انتخاب بین دو کدک H.264 یا H.265، خروجی Raw شانزده بیتی در 60 فریم بر ثانیه و پشتیبانی از S-Log2/3 و HLG اشاره کرد. دوربین a7S II در اوایل پاییز 99 و با قیمت 3499 دلار عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار