اخبار فناوریریلمیموبایل

ریلمی زمان‌بندی انتشار رابط کاربری Realme UI 4.0 را اعلام کرد

ریلمی ساعاتی قبل رسما زمان‌بندی انتشار رابط کاربری Realme UI 4.0 را برای گروهی از گوشی‌های خود اعلام کرد. مدتی قبل نسخه‌ی اولیه‌ی این رابط کاربری برای ریلمی GT2 پرو منتشر شد و بر اساس این زمان‌بندی، از ماه جاری میلادی روند انتشار Realme UI 4.0 برای تعداد بیشتری از گوشی‌های این شرکت آغاز خواهد شد.

  • آگوست ۲۰۲۲: ریلمی GT2 پرو
  • سپتامبر ۲۰۲۲: ریلمی GT Neo 3 150W، GT Neo 3، GT Neo 3 Naruto Limited Edition و GT 2
  • اکتبر ۲۰۲۲: ریلمی GT 2 Master Discovery Edition، Q5 Carnival Edition، Q5 Pro، Q5، GT Master Explorer Edition
  • نوامبر ۲۰۲۲: ریلمی GT
  • دسامبر ۲۰۲۲: ریلمی GT Neo 2، ریلمی GT Neo 2 Dragon Ball Custom Edition، GT Neo Flash Edition و GT Neo

این شرکت همچنین اعلام کرده که به‌زودی زمان‌بندی مربوط به انتشار Realme UI 4.0 برای سال ۲۰۲۳ را اعلام خواهد کرد. باید خاطرنشان کنیم مانند دیگر شرکت‌های چینی، این زمان‌بندی مربوط به بازار چین است و در ادامه دیگر مناطق جهان هم رابط کاربری موردنظر را دریافت خواهند کرد. اما در این زمینه هنوز اطلاعات خاصی ارائه نشده است. Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ است و اگرچه از نظر ظاهری با تغییراتی روبرو شده، ولی در کل تفاوت گسترده‌ای با نسل قبلی خود ندارد.

منبع: Gizmochina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار