موبایل

سرفیس دوئو مایکروسافت تا کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد

گزارش‌های جدیدی از شرکت مایکروسافت منتشر شده‌اند که خبر از عرضه سرفیس دوئو تا کمتر از یک ماه دیگر می‌دهند. این محصول که تولید آن آغاز شده است، قرار است از اول شهریورماه سال جاری به بازار عرضه شود.

طبق آخرین گزارش‌های واصله، سرفیس دوئو مایکروسافت توانسته است مجوز کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده و گروه SIG بلوتوث را کسب کند. زَک باودن، نویسنده‌ وب‌سایت Windows Central در رابطه با این موضوع، مطلبی را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد و از آغاز تولید سرفیس دئو سخن به میان آورد. وی گفته است شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا عرضه‌ این محصول را از هفته‌ چهارم ماه اوت، یعنی تقریبا از اولین هفته‌ شهریور آغاز کند.

پیش از این مایکروسافت اعلام کرده بود که قصد دارد اپلیکیشن‌های مبتکرانه اندرویدی بسازد تا به‌وسیله آن‌ها بتواند روش استفاده از نمایشگر دوگانه سرفیس دوئو را به‌نمایش بگذارد. به‌تازگی ردموندی‌ها اعلام کردند که برای فراهم کردن امکان استفاده از اپلیکیشن‌های یک شرکت دیگر در سرفیس دوئو، قرار است از رابط‌های برنامه‌نویسی خود شرکت گوگل که API نامیده می‌شوند، برای نمایشگرهای دوگانه استفاده کند.

سرفیس دوئو در کنار تراشه اسنپدراگون 855 که نقش پردازنده مرکزی آن را برعهده دارد، از 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دو نمایشگر آمولد 5.6 اینچی با رزولوشن 1350 در 1800 اشاره کرد. سرفیس دوئو از یک باتری 3460 میلی‌آمپرساعتی برای تأمین انرژی مورد نیاز قطعات خود استفاده می‌کند. رابط کاربری لانچر مایکروسافت مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید 10 در این محصول به‌کار بسته شده است. علاوه‌براین موارد، گزارش‌های دیگری مبنی‌بر تلاش مایکروسافت برای به‌روزرسانی محصول به‌محض انتشار نسخه‌ ۱۱ اندروید به‌گوش می‌رسند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار