شیائومیموبایل

سری ردمی کی 40 (Redmi K40) ما آینده با اسنپدراگون 888 می‌آید

ردمی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی، به زودی و با عرضه سری K40، استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 را در گوشی‌های خود رسماً کلید خواهد زد. پیشرفته‌ترین مدل از این سری جدید که احتمالاً ردمی کی 40 پرو (Redmi K40 Pro) نام خواهد گرفت، از تراشه اسنپدراگون 888 بهره خواهد برد و این موضوع امروز به واسطه اظهارات مدیر کل ردمی آقای لو وایبینگ، رسماً تأیید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

مانند ردمی کی 30 پرو که سال گذشته به همراه جدیدترین تراشه کوالکام وارد بازار شده بود، کی 40 پرو هم از تراشه پرچمدار امسال یعنی اسنپدراگون 888 بهره خواهد گرفت. این گوشی به یک صفحه نمایش تخت هم مجهز خواهد بود که ردمی از آن به عنوان “گرانترین صفحه نمایش تخت” یاد کرده است. هرچند که زیاد مطمئن نیستیم منظور واقعی شرکت سازنده از این جمله چیست. بر اساس شایعات قبلی، تمام گوشی‌های سری کی 40 دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بالا خواهند بود اما هنوز نمی‌دانیم که پنل به کار رفته از نوع LCD است یا AMOLED.

همچنین با وجود اینکه ظرفیت دقیق باتری ردمی کی 40 پرو فاش نشده، اما تأیید شده که این عدد بزرگ‌تر از 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود. اطلاعات فاش شده قبلی پشتیبانی حاکی از شارژ سریع سیمی 33 وات بودند که در کنار ظرفیت بالای باتری می‌تواند نوید بخش طول عمر بالایی برای آن باشد. در نهایت گفته شده که ردمی کی 40 مجهز به اسنپدراگون 888 با قیمتی معادل 463 دلار در چین عرضه خواهد شد. در آینده نزدیک باید منتظر جزئیات رسمی بیشتری از سری ردمی کی 40 باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار