راهنمای خریدلوازم جانبی کالای دیجیتال

کدام دسته بازی بی سیم را بخریم؟ معرفی ۶ محصول پرفروش

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

روزگاری دنیای بازی تحت سلطه کنسول ها بود. اما امروزه، رایانه شخصی به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت بازی مطرح شده که طرفداران بیشتری به سمت آن گرایش پیدا می کنند. اما چه اتفاقی می افتد زمانی که به عنوان یک گیمر کامپیوتر، عاشق تجربه دسته بازی کلاسیک شوید؟ یا اگر یک بازی در سبکی تهیه کرده اید و فکر می کنید، آیا تجربه بازی آن توسط گیم پد لذت بخش تر خواهد بود؟

به طور کلی اگر می خواهید از رایانه و یا لپ تاپ به منظور بازی استفاده کنید، این مجموعه گزینه های بسیار عالی و متنوعی، به دلیل دارا بودن طیف وسیعی از سنین، مخاطبان، ژانرها، قیمت ها و سخت افزار مختلف را شامل می شود. در این بین، تهیه یک دسته بازی مناسب در کنار سایر تجهیزات و سخت افزارهای متناسب برای بازی نباید فراموش گردد. چه یک گیمر رایانه باشید و چه یک گیمر تلفن همراه، برخی از بازی ها به دلیل نوع طراحی و نحوه مدیریت در آن فقط در کنترلر بهتر عمل خواهد کرد.

یک ماوس و کیبرد اگرچه ممکن است بسیار دقیق و ظریف عمل نماید، اما استفاده از آنها با فضای محدود مواجه بوده و در هرجایی امکان پذیر نیست. در هر حال بدون یک گیم پد بازی مناسب نمی توانید حداکثر لذت را از انجام بازی های ویدیویی تجربه کنید. شاید شما برای بازی های اکشن و عناوین استراتژی، صفحه کلید و ماوس را ترجیح بدهید یا حتی شاید برای شما اهمیت آنچنانی ندارد که از صفحه لمسی برای انجام بازی های گوشی های هوشمند استفاده کنید.

دسته های بازی از دو نوع بی سیم و باسیم بوده که در این بین دسته های بازی بی سیم، می توانند راحتی بیشتری برای شما فراهم کرده و همچنین دغدغه های قطعی و پارگی سیم را از بین خواهند برد. اما همه کنترل کننده های بی سیم بازی دارای ویژگی های یکسان نیستند. برخی به طور خاص برای دستگاه های Android طراحی شده اند و برخی دیگر مانند کنترل کننده کنسول Xbox One هستند، که در همه سیستم عامل ها کار می کنند. اگر قصد تهیه دسته بازی با قابلیت بی سیم چه برای رایانه و چه برای گوشی هوشمند خود را دارید، در این مطلب با ما همراه شده تا بهترین های این مدل را در کنار هم مورد نقد و بررسی اجمالی قرار دهیم.

دسته بازی باسئوس مدل Motion Sensing SW

دسته بازی باسئوس مدل Motion Sensing SW

 

نقاط قوت

  •  دارای قابلیت شوک
  •  عمر باتری مناسب

نقاط ضعف

  • قیمت بالا

دسته بازی باسئوس مدل Motion Sensing SW، یک دسته بازی خیره کننده با طراحی شفاف زیباست، که در کنار وزن و ابعاد مناسب خود توانسته به عنوان یک محصولی با کیفیت شناخته شود. این گیم پد می تواند از طریق یک کابل Type-C به صورت با سیم به سیستم و رایانه متصل شده و همچنین از رابط بلوتوث جهت اتصال بی سیم بهره می برد. شرکت باسئوس در طراحی این محصول از دو دسته بازی PlayStation و X-BOX الحام گرفته است. این گیم پد همراه با یک ژیروسکوپ شش محوره با الگوریتم های ردیابی با دقت بالا و یک ردیاب حرکتی بر حسب حساسیت در کنار شوک های لرزشی نامتقارن دوگانه است. این گیم پد با یک بار شارژ کامل برای مدت زمان ۸ ساعت به منظور بازی در حالت بی سیم پاسخگو بوده و به لطف وجود نشانگر LED تعبیه شده به راحتی می توان وضعیت شارژ آن را کنترل نمود.

دسته بازی تسکو مدل TG 170

دسته بازی تسکو مدل TG 170

نقاط قوت

  •  داشتن تاچ پد
  •  دارای قابلیت شوک
  • عمر باتری مناسب

نقاط ضعف

  •  قیمت بالا

گیم پد TG 170، یک محصول خوش ساخت و با کیفیت از برند تسکو بوده، که علاوه دارا بودن اکثر قابلیت های مهم و مورد نیاز گیم پدهای روز دنیا، از وجود یک تاچ پد نیز بهره می برد. این محصول از طریق بلوتوث به گوشی‌های موبایل، تبلت و حتی کامپیوتر متصل شده و قابلیت اتصال به هدفون را نیز دارا می باشد. این گیم پد  همراه با شوک قوی دوگانه، با کامپیوتر و PS4 سازگار بوده و دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۷۰۰ میلی آمپر می باشد.

دسته بازی بلوتوثی Ipega مدل PG-9076

دسته بازی بلوتوثی Ipega مدل PG-9076

نقاط قوت

  • دارای قابلیت شوک
  • عمر باتری مناسب

نقاط ضعف

  • ندارد

دسته بازی بلوتوثی Ipega مدل ۹۰۷۶PG-، یک گیم پد بی سیم است که می تواند در سیستم عامل های مختلف مانند تلفن های هوشمند اندروید، آیفون، تبلت، تلویزیون هوشمند، رایانه و … مورد استفاده قرار گیرد. به وسیله طراحی ارگونومیک این محصول، شما می توانید به راحتی و بدون خستگی مدت ها بازی کنید. این گیم پد مناسب برای گوشی های موبایل با سایز ۴ الی ۶ اینچی بوده و بدون نیاز به درایور و نرم افزار خاصی، قابلیت اتصال به لوازم الکترونیکی شما را دارد.

دسته بازی تسکو مدل TG W135

دسته بازی تسکو مدل TG W135

نقاط قوت

  •  دارای قابلیت شوک
  •  عمر باتری مناسب

نقاط ضعف

  •  ندارد

دسته بازی تسکو مدل TG W135، محصولی است با طراحی ارگونومیک، که می تواند بنا به انتخاب کاربر از طریق دانگل و یا بلوتوث به رایانه، PS3، گوشی هوشمند و تبلت متصل گردد و و بردی ۸ متری دارد. این محصول دارای ۱۶ عدد کلید و قابلیت Dual Shock بوده و انرژی خود را از طریق باتری قابل شارژ لیونی ۴۰۰ میلی‌آمپری خود تامین نموده و طی مدت زمان ۳ ساعت به صورت کامل شارژ شده و می‌تواند ۶-۸ ساعت شما را همراهی نماید.

دسته بازی بی سیم مدل ۸۸combo X

دسته بازی بی سیم مدل combo X88

نقاط قوت

  • رابط بی سیم و باسیم
  • دارای قابلیت شوک
  • عمر باتری مناسب

نقاط ضعف

  • ندارد

دسته بازی بی سیم مدل ۸۸combo X، گیم پدی خوش ساخت و با طراحی ارگونومیک بوده که از سه طریق بی سیم دانگل USB، بلوتوث و اتصال با سیم، قابلیت اتصال به تلفن های هوشمند، تبلت، تلویزیون هوشمند، رایانه و کنسول های بازی را پشتیبانی می کند. این محصول با تعداد ۱۷ عدد کلید، دارای باطری داخلی قابل شارژ بوده و به کمک شوک های قوی تعبیه شده در این گیم پد، می تواند تجربه بازی بسیار خوبی برای کاربران فراهم آورد.

دسته بازی کنکس مدل ۱۱۴۰-۱۸۴K

دسته بازی کنکس مدل K184-1140

نقاط قوت

  • دارای قاب محافظ
  • دارای قابلیت شوک
  • عمر باتری بسیار بالا

نقاط ضعف

  • قیمت بالا
  • عدم سازگاری با سیستم عامل های مختلف

دسته بازی کنکس مدل ۱۱۴۰-۱۸۴K، گیم پدی است با نام GOPLAY، که برای محصولات برند اپل و سیستم عامل IOS طراحی شده و قابلیت سازگاری با آیفون، آیپد و اپل TV را دارد. این محصول همراه با یک قاب محافظ ابتکاری عرضه می شود که می تواند به عنوان پایه ای یکپارچه برای بهبود نمایش و تسلط بهتر کاربران در حین بازی عمل نماید. این گیم پد همراه با باتری قابل شارژ می تواند از طریق کابل Lightning آیفون برای تغذیه بهره برده و با یک بار شارژ، حداکثر ۲۰ ساعت امکان استفاده را فراهم می سازد. طراحی زیبای الهام گرفته از کنترلرهای کنسول سنتی، بدنه تاشو و جمع و جور این محصول سبب شده تا براحتی در جیب جا شود و حمل و جابه جایی آسانی داشته باشد.

جمع‌بندی

برای کسانی که در کنار استفاده از ماوس و کیبورد، خواهان استفاده از یک گیم پد چندکاره به منظور یک تجربه عالی و لذت بخش از انجام بازی های مختلف بر روی رایانه، لپ تاپ، موبایل، تبلت و … هستند، پیشنهاد می گردد دسته های بازی تسکو مدل TG W135، Ipega مدل ۹۰۷۶PG- و مدل  ۸۸combo X به جهت دارا بودن امکانات قابل قبول در کنار قیمت مناسب را به لیست خرید خود اضافه نمایند.

علاقه‌مند به خرید دسته بازی هستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار