آنراخبار فناوریموبایل

فروش سری آنر ۵۰ در عرض یک دقیقه از مرز ۷۷ میلیون دلار گذشت

بعد از هفته‌ها انتظار سرانجام گوشی‌های سری آنر ۵۰ در چین عرضه شدند. آنر امروز اعلام کرد که این گوشی‌ها درعرض فقط یک دقیقه بیش از ۷۷ میلیون دلار فروخته‌اند.

آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو فعلاً ‌فقط در کشور چین قابل دسترس هستند، اما آنر برنامه‌هایی برای عرضه آن‌ها به‌همراه سرویس‌های موبایلی گوگل در اروپا هم دارد.

 

آنر گوشی‌های سری ۵۰ را هفته گذشته معرفی کرد و طراحی آن‌ها از سری هواوی P50 الهام گرفته شده است. آنر ۵۰ و ۵۰ پرو مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G است، در حالیکه مدل ۵۰ SE از تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک بهره می‌برد.

نمایشگر آنر ۵۰ پرو یک پنل ۶.۷۲ اینچی انحنادار امولد (AMOLED) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD است. اما آنر ۵۰ استاندارد از یک نمایشگر ۶.۵۷ اینچی امولد با همان ویژگی‌های مدل پرو بهره می‌برد. آنر ۵۰ یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلوی خود دارد، در حالیکه مدل پرو دارای دو دوربین سلفی ۳۲ و ۱۲ مگاپیکسلی است.

منبع: GSMArena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار