هدست و هدفون

قیمت سامسونگ گلکسی بادز پرو فاش شد

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی بادز پرو ماه آینده در کنار سری گلکسی S21 معرفی شود و اخیراً قیمت اروپایی آن به بیرون درز کرده است.

منبعی که قیمت سری گلکسی S21 را نیز فاش کرده بود، معتقد است گلکسی بادز پرو با قیمت 229 یورو در خرده فروشی‌های سراسر اروپا عرضه می‌شود. با وجود این که سامسونگ گلکسی بادز با قیمت 179 یورو، و گلکسی بادز لایو جدید با 199 یورو در اروپا به فروش می‌رسند، قیمت 229 یورویی گلکسی بادز پرو آن را به گران‌ترین ایرباد سامسونگ تبدیل می‌کند و در ایالات متحده، قیمت گلکسی بادز پرو 30 دلار بیشتر از بادز پلاس، یعنی 199 دلار خواهد بود. لازم به ذکر است که ایرپاد پرو اپل با قیمت 279 یورو عرضه شد.

گفته می‌شود ایرباد بعدی سامسونگ که شبیه به گلکسی بادز پلاس است، از قابلیت حذف نویز فعال، کیفیت صدای بهبودیافته، حالت محیط خودکار و مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار بهره می‌برد. شایعات حاکی از آن است که ظرفیت باتری هر گوشی سامسونگ گلکسی بادز پرو، 60 میلی‌آمپر و ظرفیت باتری کیس آن 500 میلی‌آمپر خواهد بود و با استفاده از کیس، تا 22 ساعت دوام باتری را ارائه می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های فاش‌شده آن می‌توان به تنظیم تعادل جدید گوشی‌های چپ و راست، حالت اکولایزر جدید و صدای فضایی سه بعدی اشاره کرد.

نسل بعدی ایرباد سامسونگ همراه با گلکسی S21 در تاریخ 14 ژانویه 2021 و در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار