تبلتلنوو

لنوو تب P11 با اسنپدراگون ۶۶۲ و قیمتی ارزان معرفی شد

در ماه آگوست، لنوو از تبلت P11 پرو رونمایی کرد و همچنین شایعه شده بود که مدلی ارزان‌تر نیز در راه است. اکنون این شرکت رسما از عرضه نسخه‌ای ارزان‌تر خبر داد. مدل جدید که لنوو تب P11 نام دارد با نمایشگر ۱۱ اینچی ال‌سی‌دی و رزولوشن ۱۲۰۰×۲۰۰۰ پیکسل، به‌همراه اسنپدراگون ۶۶۲ و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

همچنین این تبلت دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با باتری ۷۵۰۰ میلی‌آمپری و شارژر ۲۰ واتی است. نسخه سیستم‌عامل این تبلت اندروید بوده و در دو نسخه ۶۴/۴ و ۱۲۸/۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. به‌علاوه هردو نسخه دارای درگاه میکرو اس‌دی هستند.

لنوو تب P11 از LTE و وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند و دارای ۴ بلندگو نیز هست. همچنین کاربران می‌توانند برای این تبلت کیبورد، داک و قلم مخصوص آن را جدا خریداری کنند. نسخه ۶۴/۴ این تبلت از اواخر ژانویه با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رسد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار