لنووموبایل

لنوو کی 12 و لنوو کی 12 پرو معرفی شدند؛ عرض اندام لنوو در بازار مقرون به صرفه‌ها

همان‌طور که انتظار می رفت، لنوو امروز از سری جدید از گوشی‌های هوشمند خود موسوم به K12 رونمایی کرد و البته باید اشاره کنیم که این دو گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته‌ای از محصولات مشابه موتورولا هستند که برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده‌اند. مدل استاندارد لنوو کی 12 همان گوشی موتو ای 7 پلاس (Moto E7 Plus) و لنوو کی 12 پرو (K12 Pro) هم نسخه تغییر نام یافته موتو جی 9 پاور (Moto G9 Power) است که ماه گذشته در اروپا معرفی شده بودند.

لنوو کی 12 در جلوی بدنه خود به یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع LCD و با وضوح اچ دی پلاس مجهز می‌باشد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن هم داخل بریدگی قطره‌ای شکل بالای صفحه نمایش تعبیه شده است. تراشه میان‌رده اسنپدراگون 460 به عنوان قلب تپنده این گوشی در نظر گرفته شده که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی همراهی می‌شود.

لنوو کی 12

دوربین پشتی لنوو کی 12 دارای دو لنز دوربین است که لنز اصلی 48 مگاپیکسلی بوده و لنز کمکی هم یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. وظیفه تأمین انرژی این گوشی هم بر عهده یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده و سیستم عامل اندروید 10 نیز به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

قیمتی که لنوو برای مدل استاندارد کی 12 در نظر گرفته 799 یوان چین (122 دلار) است که البته در موج اول فروش با تخفیف ویژه همراه بوده و به قیمت تقریبی 107 دلار به فروش خواهد رسید.

در سمت دیگر، لنوو کی 12 پرو قرار دارد که از یک نمایشگر 6.8 اینچی LCD با همان وضوح اچ دی پلاس و البته حفره دوربین در گوشه بالای سمت چپ بهره می‌برد. دوربین سلفی این گوشی 16 مگاپیکسلی است و در پشت بدنه هم یک ماژول دوگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

لنوو کی 12 پرو

لنوو کی 12 پرو قدرت پردازشی خود را از تراشه اسنپدراگون 662 می‌گیرد و در کنار آن به 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. یک باتری عظیم 6000 میلی آمپری هم برای تأمین انرژی در نظر گرفته شده که از شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کند.

قیمت لنوو کی 12 پرو 999 یوان (153 دلار) تعیین شده، اما در موج اول فروش با قیمت 899 یوان (137 دلار) فروخته خواهد شد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار