اخبار فناوریال جی

مانیتورهای 32 اینچی سری UltraGear ال‌جی معرفی شدند

شرکت ال‌جی به تازگی از مانیتورهای ۳۲ اینچی سری UltraGear جدید رونمایی کرده، که شامل سه مدل با نام‌های UltraGear 32GQ850 ,32GQ950 و 48GQ900 می‌باشد. تمامی گزینه‌ها دارای نرخ نوسازی بالا و درگاه HDMI 2.1 هستند. بنابراین در کنار کنسول‌های بازی گزینه بسیار خوبی خواهند بود. سری اولتراگییر علاوه بر ایالات متحده در اروپا هم به فروش خواهند رسید.

 

مانیتورهای سری UltraGear جدید ال‌جی از راه رسیدند

ال‌جی UltraGear 32GQ950 دارای رزولوشن ۴K با نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز است. دیگر مدل ۳۲ اینچی 32GQ850 است. این مدل‌ها برای عرضه در اروپا توسط ال‌جی آلمان برنامه‌ریزی شدند. با این حال، قیمت‌گذاری رسمی سری UltraGear در اروپا هنوز مشخص نشده است. اطلاعات قیمت ممکن است هنگام شروع فروش اصلی در اروپا اعلام شود. این سه مانیتور گیمینگ در حال حاضر وارد بازار آمریکای شمالی شدند.

 

 

قیمت ایالات متحده این مدل‌ها به ترتیب ۸۰۰.۹۹ دلار (برای 32GQ850)، ۱۲۹۹ دلار (32GQ950) و ۱۴۹۹.۹۹ دلار (48GQ900) است. ال‌جی تخفیفی هم برای خریداران اولیه در نظر گرفته که تا مدت محدودی برقرار خواهد بود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید. مشخص نشده آیا وارد بازار آسیایی و خاورمیانه خواهند شد یا خیر.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار