اخبار فناوریشیائومیموبایل

مشخصات کلیدی گوشی 12T شیائومی به یکباره لو رفت!

شیائومی قصد داشت به زودی گوشی سری 12T خود را عرضه کند. با این حال، قبل از اعلام رسمی آن‌ها، مشخصات کلیدی مدل گوشی 12T شیائومی فاش شد!

این خبر از گزارش XiaomiUI که مشخصات مهم گوشی‌های هوشمند را فاش می‌کند، منتشر شده است. گوشی 12T شیائومی یک گوشی درجه یک جدید خواهد بود که غول فناوری چینی قصد داشت آن را به زودی عرضه کند. اکنون، گزارش جدید نشان می‌دهد که گوشی 12T شیائومی ظاهرا به یک مدیاتک دایمنسیتی 8100Ultra مجهز خواهد شد. تراشه مورد بحث هم بر اساس فرآیند ۵ نانومتری ساخته خواهد شد.

 

علاوه بر این، شایعه شده است که تراشه جدید مدیاتک با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 جفت می‌شود. در قسمت جلویی این گوشی، ظاهراً این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با جنس OLED با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل است. علاوه بر این، پنل صفحه‌نمایش نیز دارای اسکنر اثر انگشت خواهد بود.

مشخصات دوربین گوشی 12T شیائومی

 

انتظار می‌رود که در قسمت پشتی دستگاه از یک دوربین سه‌گانه استفاده شود که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی که یک سنسور ISOCELL HM6 سامسونگ است، باشد. این سنسور با یک لنز ۸ مگاپیکسلی سامسونگ S5K4H7 فوق عریض و یک سنسور ماکرو ٢ مگاپیکسلی دیگر جفت خواهد شد. از سوی دیگر، در قسمت جلویی یک دوربین سلفی ٢٠ مگاپیکسلی Sony IMX596 قرار دارد. در حالی که گزارش منتشر شده، هیچ جزئیاتی در مورد اندازه باتری فاش نکرده است، ولی می‌توان انتظار داشت که گوشی 12T شیائومی از شارژ سریع ۶٧ واتی یا حتی ١٢٠ واتی پشتیبانی کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار