اخبار فناوریموبایل

مشخصات فنی اینفینیکس GT 10 پرو فاش شد: نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و تراشه دایمنسیتی ۸۰۵۰

به تازگی مشخصات فنی و تصاویر واقعی گوشی جدید برند اینفینیکس فاش شده است که طراحی جذاب آن را از همه زوایا نشان می‌دهد.

برند اینفینیکس در حال آماده‌سازی برای عرضه یک گوشی جدید است که اینفینیکس GT 10 پرو نام دارد و روانه بازار هند می‌شود. این گوشی به دلیل طراحی خاص و جذاب پنل پشتی که از ظاهر گوشی‌های ناتینگ الهام گرفته شده توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، مشخصات فنی اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو به همراه تصاویر واقعی آن فاش شده است.

طبق این گزارش، اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو از نمایشگر امولد ۶٫۶۷ اینچی بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای مقاومت بیشتر، نمایشگر این گوشی توسط شیشه NEG محافظت می‌شود. برای تسک‌های پردازشی، اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو به تراشه دایمنسیتی ۸۰۵۰ مجهز خواهد بود که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.1 همراه می‌شود.

گالری تصاویر (2 تصویر )

پنل پشتی اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو میزبان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود که قادر است تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انرژی موردنیاز این گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرد که اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد و با اندروید ۱۳ برپایه XOS 13 عرضه می‌شود. اینفینیکس وعده داده است که در رابط کاربری این گوشی هیچ تبلیغی نمایش داده نخواهد شد تا به تجربه کاربر آسیبی وارد نشود. از نظر پشتیبانی نرم‌افزاری، اینفینیکس جی‌تی ۱۰ پرو یک بروزرسانی اصلی اندروید و تا دو سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار