ال جیموبایل

مشخصات و قیمت گوشی رول‌شونده الجی به بیرون درز کرد

نشریه‌ای در کره جنوبی اخیراً گزارش داده است که الجی ممکن است در نیمه اول سال 2021 گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش قابل رول را عرضه کند. در این گزارش آمده است که این دستگاه می‌تواند با نام الجی Rollable معرفی شود. مشخصات اصلی و قیمت احتمالی این گوشی نیز در این گزارش فاش شده است.

این نشریه ادعا کرده است که این گوشی دارای صفحه‌نمایش 6.8 اینچی قابل رول است که می‌تواند تا 7.4 اینچ نیز گسترش یابد. به‌نظر می‌رسد که الجی، ابعاد خاصی را با رزولوشن‌های مختلف برای نمایشگر آن در نظر گرفته است. این گوشی رزولوشن 1080×2428 پیکسل را با نسبت تصویر 20:9، رزولوشن 1366×2428 با نسبت تصویر 16:9 در حالت فیلم، و رزولوشن 1600×2428 را در نسبت تصویر 3:2 ارائه می‌دهد. در این گزارش آمده است که گوشی رول‌شونده الجی قرار است در ماه مارس با قیمت 2359 دلار به‌طور رسمی شود، که قیمت زیادی برای یک گوشی هوشمند به حساب می‌آید. این دستگاه ممکن است با 16 گیگابایت حافظه رم و پردازنده اسنپدراگون 888 همراه باشد و از یک باتری 4200 میلی‌آمپری استفاده کند.

در گزارش‌های مختلف گفته شده است که الجی برروی دو گوشی دیگر نیز کار می‌کند. اولین مورد، یک گوشی پرچمدار مجهز به اسنپدراگون 888 با نام رمز الجی رینبو (Rainbow) است که انتظار می‌رود با پشتیبانی از قلم و طراحی‌ای مانند الجی ولوت (Velvet) در ماه مارس وارد بازار شود. همچنین گوشی میان‌رده الجی Q83 نیز می‌تواند در نیمه اول سال 2021 با طراحی منحصر به فرد دوربین عقب و پشتیبانی از 5G به بازار بیاید.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار