اخبار فناوریموبایلموتورولا

موتورولا Edge 40 با Dimensity 8020 و صفحه نمایش OLED برای بازار هند رونمایی شد

موتورولا به تازگی از مدل جدید Edge 40 در بازار هند رونمایی کرده است. این دستگاه یک گوشی هوشمند پرچمدار با مشخصات و ویژگی‌های درجه یک است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

طراحی و نمایش موتورولا Edge 40

آخرین مدل Edge 40 موتورولا با یک قاب آلومینیومی سندبلاست شده ساخته شده است. علاوه بر این، طرفین گوشی منحنی هستند و پانل عقب آن با چرم وگان با بافت اکریلیک مات به تولید می‌رسد. با عرض 7.58 میلی متر (مدل اکریلیک) یا 7.49 میلی متر ( مدل چرم) و وزن 171 گرم (چرم) یا 167 گرم (اکریلیک)، Edge 40 را می‌توان یک تلفن بسیار سبک و نازک دانست.

این گوشی هوشمند همچنین دارای مقاومت در برابر آب و گردوغبار و گواهی IP68 است. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که Motorola Edge 40 نازک‌ترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود که گواهی IP68 را به دست آورده است. این تلفن همراه جدید دارای یک صفحه نمایش منحنی pOLED شش و نیم اینچی است که نرخ تجدید 144 هرتز را پشتیبانی می‌کند و دارای روشنایی 1200 نیت است. علاوه بر این، صفحه نمایش مذکور نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و وضوح Full HD + را در اختیار شما خواهد گذاشت.

ویژگی‌های سخت افزاری و دوربین ۴۰ Edge

Edge 40 مجهز به MediaTek Dimensity 8020 SoC است که با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 ترکیب شده است. این دستگاه اولین محصولی محسوب می‌شود که دارای این نوع چیپست است. یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی قدرت دستگاه را تأمین می‌کند که از شارژ سریع 68 وات TurboPower و همچنین شارژ بی سیم 15 وات پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات قابل توجه عبارت‌اند از سیستم عامل اندروید 13، بلندگوهای استریو، 3 میکروفون، پشتیبانی از Dolby Atmos، NFC و حتی شارژ معکوس 5W.

Edge 40 دارای یک دوربین دوگانه است که شامل یک سنسور اولیه 50 مگاپیکسلی است و دیافراگم f/1.4، Quad Pixel Technology و پشتیبانی OIS (تثبیت کننده تصویر نوری) را در اختیار شما قرار می‌دهد. در کنار این دوربین، یک لنز فوق‌العاده واید 13 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که دارای میدان دید 120 درجه، دیافراگم f/2.2، پشتیبانی ماکرو و فلش LED است. در همین حال، دوربین جلو دارای یک لنز 32 مگاپیکسلی است که دیافراگم f/2.4 دارد و همچنین از Quad Pixel Technology پشتیبانی می‌کند.

قیمت گذاری و رنگ‌ها

Motorola Edge 40 در انواع مختلفی از رنگ‌ها ارائه می‌شود. این رنگ‌ها شامل Eclipse Black است که با قاب اکریلیک ساخته شده است، همراه با Nebula Green و Lunar Blue که دارای قاب چرمی وگان هستند. با این حال، این دستگاه تنها در یک پیکربندی واحد ارائه می‌شود که دارای برچسب قیمتی تقریباً 363 دلار امریکا است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار