اخبار فناوریموبایلموتورولا

گوشی اچ تی سی U23 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

کمپانی اچ تی سی، سرانجام از گوشی هوشمند جدید اچ تی سی U23 پرو خود به طور رسمی رونمایی کرد. این اتفاق درحالی رخ داد که در اوایل ماه جاری، مشخصات و عکس‌های این تلفن همراه جدید توسط منابع غیر رسمی به بیرون منتشر شده بود.

مشخصات گوشی اچ تی سی U23 پرو

براساس اطلاعاتی که به تازگی توسط خود کمپانی اچ تی سی منتشر شده است، گوشی هوشمند جدید اچ تی سی U23 پرو دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح نمایش فول اچ‌دی پلاس در ابعاد 6.7 اینچ خواهد بود. رفرش ریت نمایشگر این تلفن همراه 120 هرتز است و در صفحه نمایش آن از محافظ صفحه قدرتمند گوریلا گلس ویکتوس Gorilla Glass Victus استفاده شده است.

در قسمت بالایی نمایشگر این گوشی هوشمند یک جایگاه برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن تعبیه شده است. همچنین برخلاف انتظارات عموم، در قسمت پایینی این تلفن همراه اثری از اسکنر اثر انگشت دیده نمی‌شود و به جای آن، کمپانی اچ تی سی تصمیم گرفته است که این سنسور را در دکمه پاور و در قسمت سمت راست گوشی هوشمند جدید خود قرار دهد.

در قسمت پشتی گوشی هوشمند اچ تی سی U23 پرو، یک ماژول مستطیل شکل با لبه‌های گرد قرار گرفته است که یک فلاش و چهار سنسور دوربین را در خود جای می‌دهد. دوربین‌های این گوشی هوشمند به ترتیب شامل یک سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عرض، یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک عمق سنج 2 مگاپیکسلی می‌باشد.

کمپانی اچ تی سی در گوشی اچ تی سی U23 پرو خود از چیپ قدرتمند اسنپدراگون 7 نسل یک استفاده کرده است. همچنین این گوشی هوشمند جدید با دو نوع رم 8 و 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد و دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. درواقع این تلفن همراه با دو نوع رم متفاوت و یک حافظه داخلی ثابت در بازار جهانی عرضه می‌شود.

همچنین این کمپانی در گوشی هوشمند جدید خود یک اسلات کارت microSD برای دریافت و پشتیبانی از رم‌های خارجی مایکرو تعبیه کرده است تا کاربران بتوانند در صورت لزوم فضای ذخیره‌سازی خود را با استفاده از آن افزایش دهند. علاوه‌بر تمامی این مشخصات، گوشی هوشمند اچ تی سی U23 پرو همراه با یک سیستم عامل اندروید نسخه 13 به بازار عرضه می‌شود.

 

از دیگر مشخصات مهم این گوشی هوشمند جدید می‌توان به باتری آن اشاره کرد. اچ تی سی U23 پرو همراه با یک باتری 4600 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. باتری این تلفن همراه از یک شارژر سیمی 30 واتی و یک شارژر بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که باتری این تلفن همراه دارای قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس می‌باشد.

علاوه‌بر تمامی این‌ موارد، گوشی هوشمند اچ تی سی U23 ضد آب بوده و دارای گواهی IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب می‌باشد. از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این تلفن همراه می‌توان به پشتیبانی از سیم‌ کارت‌های نسل 5G، اتصال وای فای 6 (Wi-Fi 6)، دارا بودن پورت یو اس بی تایپ سی USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و فناوری NFC اشاره کرد.

قیمت و نحوه عرضه اچ تی سی U23 پرو

کمپانی اچ تی سی قرار است گوشی هوشمند اچ تی سی U23 پرو را در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه کند. همچنین همانطور که در بالا نیز گفته شد این تلفن همراه با دو پیکربندی مختلف به صورت، رم 8 گیگابایت/ حافظه داخلی 256 گیکابایت و رم 12 گیگابایت/ حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه خواهند شد. قیمت این گوشی هوشمند جدید براساس میزان رم داخلی آن‌، به ترتیب 550 دلار برای مدل 8 گیگابایتی و 585 دلار برای مدل 12 گیگابایتی خواهد بود.

درحال حاضر کاربران و علاقه‌مندان به این تلفن همراه می‌توانند از طریق وب سایت رسمی تایوانی کمپانی اچ تی سی آن را خریداری نمایند. با این حال همچنان اخباری مربوط به نحوه عرضه این گوشی هوشمند در سایر بازارهای جهانی منتشر نشده است.

منبع: gsmarena

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار