شیائومیموبایل

موج دوم عرضه شیائومی می 11 به زودی آغاز می‌شود

گوشی شیائومی می 11 (Xiaomi Mi 11) را می‌توان یکی از بهترین میان‌رده‌های چند وقت اخیر دانست که مشخصات سخت افزاری کاملاً رده بالا را با یک قیمت مقرون به صرفه و جذاب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. موج اول فروش این گوشی روز اول ژانویه (12) در چین آغاز شد و تنها 5 دقیقه کافی بود تا تمام 350 هزار دستگاه موجودی آن به اتمام برسد! با این استقبال عجیب و غریب و بسیار جالب توجه،‌ اصلاً بعید نبود که شرکت چینی موج دوم را هر چه سریع‌تر آغاز کند و حال خبر رسیده که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. البته فعلاً زیاد خوشحال نباشید چرا که همچنان فروش می 11 منحصر به بازار چین است. در ادامه با ما همراه باشید.

شیائومی می 11 در موج دوم فروش خود تنها در دسترس کاربران پلاس JD.com قرار خواهد گرفت اما قیمت آن هیچ تغییر نکرده است. مدل پایه این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، 4000 یوان (619 دلار) قیمت‌گذاری شده و با پرداخت 300 یوان بیشتر (46 دلار)، می‌توان فضای ذخیره‌سازی را به 256 گیگابایت ارتقاء داد. در ضمن، باید اشاره کنیم که فعلاً رنگ‌بندی می 11 محدود است و در آینده قرار است بر تعداد رنگ‌های آن افزوده شود.

شیائومی به صورت دقیق اعلام نکرده که چه تعداد دستگاه می 11 را در موج دوم عرضه به فروش خواهد رساند، اما اصلاً بعید نیست که مانند دور اول، تمام موجودی آن به سرعت و در چند دقیقه به فروش برسد. هنوز در مورد زمان عرضه نسخه جهانی شیائومی می 11 هیچ حرفی به میان نیامده اما انتظار می‌رود مدل می 11 پرو هم در ماه دوم سال 2021 روانه بازار شود.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار