تبلتهوآوی

نسخه ۵G هواوی میت پد پرو ۲، گواهینامه ۳C با شارژ ۴۰ واتی را دریافت کرد

هواوی میت پد پرو ۲ گواهینامه‌ی ۳C چین را دریافت کرد. قرار است تبلت Huawei MatePad Pro 2 5G با شارژر سریع ۴۰ واتی معرفی شود.

پرچمدار آینده تبلت‌های هواوی، میت پد پرو ۲ نسخه ۵G، موفق به دریافت گواهینامه C3 چین شد. این گواهینامه شارژر ۴۰ واتی این دستگاه را تایید می‌کند. علاوه بر این انتظار می‌رود شاهد شارژ بی‌سیم ۲۷ واتی نیز باشیم.

پیش بینی می‌شود که MatePad Pro 2 5G به تراشه‌ی Kirin 9000 مجهز شود و در کنار آن از PadOS که مبتنی بر سیستم‌عامل هارمونی هواوی است، استفاده کند

میت پد پرو دارای یک نمایشگر ۱۰.۸ اینچی از نوع IPS LCD  بود و انتظار می‌رود جانشین آن، از صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد. گزارش متناقضی نیز در چین منتشر شده است که می‌گوید این دستگاه در دو نسخه، یکی با صفحه نمایش ۱۲.۲ اینچی ساخته شده توسط Huaxing و دیگری با نمایشگر ۱۲.۶ اینچی ساخت سامسونگ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز معرفی خواهد شد (در این خبر اطلاعاتی در مورد OLED یا LCD بودن نمایشگر، منتشر نشده است).

باید منتظر اطلاعات بیشتری از این دستگاه و نمایشگر آن باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار