نقدوبررسی انواع بازی ها

نقد و بررسی Double Kick Heroes

بازی Double Kick Heroes ساخته استودیو Headbang Club به تازگی برای کنسول‌های نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به این بازی انداخته و آن را نقد و بررسی می‌کنیم، پس با ما همراه باشید.

بازی Double Kick Heroes اثری است که تلاش می‌کند تا همانند به بازی مشهور Guitar Hero باشد و برای تکراری نبودن نیز با تلفیق ژانر موزیک با سبک بقا و کمی هم عناصر ادونچر اثر جدیدی را به وجود بیاورد که طرفداران بازی‌های موسیقی محور را راضی نگه دارد. با وجود برخی از مشکلات در این عنوان، بازی Double Kick Heroes اثر قابل قبولی است و شما می‌توانید در هنگام تجربه این اثر لحظات لذت بخشی داشته باشید. این عنوان جوایز متعددی را به عنوان یک بازی مستقل دریافت کرده است که این نشان از موفقیت بازی دارد.

نقد و بررسی Double Kick Heroes

داستانی از زامبی تا شیطان

عنوان Double Kick Heroes در جهان با مشکل زامبی‌ها روایت می‌‌شود و در آن شما نقش یک گروه موسیقی راک را دارید که باید در این جهان مملو از زامبی و موجودات غیر عادی زنده بمانید و در نهایت خود را به قلمرو شیطان برساند. داستانی بازی پلات هیجان انگیزی دارد اما در طول تجربه این عنوان شاهد آن هستیم که توجهی به داستان نویسی نشده است و از سوی دیگر دیالوگ های بازی عمق چندانی ندارد. این مشکل باعث می‌شود تا برخی از گیمرها جذب بازی نشده و نتوانند با داستان بازی ارتباط خوبی برقرار کنند.

در انتهای بازی شاهد پایانی داستانی عجیب و حتی پوچی هستیم، اما به دلیل آن که در طول روند اثر با کاراکترها بیشتر آشنا نشده و داستان این عنوان عمق بیشتری پیدا نمی‌کند، این پیچش به راحتی از دست می‌رود و  پایان ‌بندی  با توقع سازندگان فاصله معنی داری پیدا می‌کند.

نقد و بررسی Double Kick Heroes

جهان ۱۶ بیتی Double Kick Heroes

یکی از نقاط قوت بازی Double Kick Heroes گرافیک آن است. در واقع استودیو سازنده این اثر سعی تا بازی را با گرافیک پیکسلی به وجود بیاورد تا اتمسفر کلاسیکی به بازی بدهد. گرافیک Double Kick Heroes عمدا یا سهوا به نحوی طراحی شده است که شما را به دوران اوج کنسول های ۱۶ بیتی برده و اتمسفر دورانی را به شما القا می کند که در کنار عرضه کنسول‌های پیکسلی شاهد رشد و اوج گیری موسیقی راک نیز هستیم. همزمانی که فضا سازی جذاب و فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

شخصیت‌های بازی نیز هر یک طراحی بامزه‌ای دارند اما متاسفانه یک اشتباه در طراحی محل قرارگیری HUD سبب شده تا گیمرها در طول تجربه این عنوان نتوانند به درستی از این جذابیت بصری بازی لذت ببرند. مشکلی که در واقع در بخش گیم پلی آن را بررسی خواهیم کرد.

نقد و بررسی Double Kick Heroes

موسیقی Rock & Roll در جهان زامبی‌ها

اگر بخواهیم نگاهی به موسیقی این عنوان بیاندازیم باید گفت که در این اثر صدا گذاری خاصی را شاهد نیستیم و به جز صداهای محیط و اسلحه‌ها صداگذاری خاصی در بازی وجود ندارد، اما موسیقی بازی Double Kick Heroes به تنهایی برگ برنده این بخش شده است. به دلیل این که این عنوان در ژانر بازی های موزیک است، موسیقی آن نقطه عطف اثر شده است. قطعات موسیقی راک که در بازی می‌شنوید، حس و حال خاصی را به گیمر منتقل می‌کند. اگر به دنبال یک بازی با تم موسیقی راک هستید، بدون شک و تردید Double Kick Heroes گزینه فوق العاده‌ای محسوب می‌شود.

نقد و بررسی Double Kick Heroes

گیم پلی… کاهش بهتر بود

گیم پلی Double Kick Heroes به نحوی است که در طول بازی نت هایی وارد صحنه می‌شوند و شما باید آن‌ها را به درستی انتخاب کنید تا با این کار به موجوداتی که در حال نزدیک شدن به ماشین تان هستند، شلیک کرده و آن‌ها را از پای دربیاورید.

متاسافانه گیم پلی Double Kick Heroes به دلیل اشتباهی که دارد تمامی لحظات جذاب گرافیک، موسیقی و… را خراب کرده و آن را وارد چالش جدی می‌کند.  مشکل گیم پلی این بازی، محل قرارگیری صفحه ورود نت های موسیقی در  بازی است. در واقع این بازی از نظر گیم پلی شباهت های بسیار زیادی به بازی Guitar Hero دارد. همانند بازی Guitar Hero نت ها یک به یک وارد بازی شده و شما باید آن ها را  انتخاب کنید، اما در بازی Double Kick Heroes نت‌های بازی در بخش پایینی وارد صحنه می‌شوند و توجه کردن به این نت ها سبب می‌شود تا وقایعی که در بازی وجود دارد را مشاهده نکرده و آن‌ها را از دست بدهید.

در هنگام بازی کردن Double Kick Heroes، تمرکز گیمر تماماً به بخش پایینی صفحه می‌باشد و همین خاطر، گرافیک بازی و صحنه های جذاب حمله موجودات عجیب به راحتی از دست می‌رود. در مراحل ابتدایی به خاطر ریتم کند موسیقی و گیم پلی شاید این مشکل به چشم نیاید، اما با پیشروی در بازی و رسیدن به مراحل آخر با تند شدن ریتم موسیقی این مشکل را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

اگر در بازی Double Kick Heroes به جای آن که نت های بازی در پایین صفحه قرار گرفته بودند و از روند بازی خارج شدند، نت ها را دقیقاً در وسط صفحه قرار می‌دادند و هر یک از این  موجودات عجیب تبدیل به یک نت موسیقی می‌شد، گیمر به راحتی از محیط بازی لذت می‌‌برد.

نقد و بررسی Double Kick Heroes

محتوای اضافی + خلاقیت

در این بازی شاهد محتواهای اضافی بسیار زیادی هستیم. در این بازی بخش‌های مختلفی به جز بخش اصلی بازی وجود دارد که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید.  یکی از  محتوا‌های اضافی Double Kick Heroes، امکان ایجاد مرحله با استفاده از موسیقی است. بازی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید یک موسیقی را از سیستم خود انتخاب کرده و با مشخص کردن نت های مختلف، یک مرحله جدید بسازید و آن را به اشتراک بگذارید. علاوه بر بخش ساخت مرحله، این امکان فراهم شده تا بتوانید آهنگ‌هایی که به آن علاقه ‌مند هستید و در طول تجربه بازی شنیدید را بارها و بارها تجربه کنید و مرحله آن را انجام دهید تا با این کار از این موسیقی لذت ببرید.

نقد و بررسی Double Kick Heroes

 

امتیاز بازی Double Kick Heroes

Double Kick Heroes با داشتن بخش های مختلف و درجه سختی مختلف ارزش تکرار بالایی داشته و به همین خاطر می‌توانید این اثر را بارها و بارها تجربه کنید. دبازی Double Kick Heroes عنوان جذابی است که می‌توانید با تجربه آن لحظات فوق العاده داشته باشید و در دوره‌ای که خبری از یک بازی جذاب در سبک موزیک نیست، از این بازی لذت ببرید.
[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار