موبایلنوکیا

نوکیا 2.3 با اندروید وان و ماندگاری باتری تا 48 ساعت، معرفی شد

شرکت نوکیا از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه خود با نام نوکیا 2.3 (Nokia 2.3) با اندروید وان رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، این گوشی هم اکنون با قیمت ۱۲۰ دلار در دسترس قرار دارد. گوشی جدید نوکیا دارای طراحی ساده بوده که از پلیمر ساخته شده است. در بخش جلوی دستگاه شاهد صفحه نمایش ۶٫۲ اینچ با کیفیت 720p هستیم که حاشیه‌های اندکی دارد. در کنار این گوشی یک دکمه اختصاصی برای دستیار گوگل قرار گرفته است. اینطور که پیداست، گوشی جدید نوکیا در سه رنگ Cyan Green و Sand و همچنین Charcoal طراحی و تولید شده و در بخش عقب آن هم شاهد یک طراحی سه بعدی با شیارهایی خاص هستیم.

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی نوکیا 2.3 مجهز به تراشه مدیاتک هلیو ای ۲۲ با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء است. این دستگاه از دو سیم کارت به صورت همزمان، Wi-Fi 802.11n، بلوتوث نسخه پنجم، رادیو، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و microUSB بهره‌مند است.

نوکیا 2.3

این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.2 به همراه سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق می‌باشد. در بخش جلوی دستگاه هم شاهد قرارگیری سنسور سلفی ۵ مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4 هستیم که از قابلیت Face Unlock هم پشتیبانی می‌کند.

اینطور که پیداست، گوشی نوکیا 2.3 قدرت خود را از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند؛ شرکت نوکیا مدعی است که باتری این گوشی می‌تواند تا دو روز ماندگاری داشته باشد، اما متاسفانه از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و فقط قادر به شارژ ۵ وات است.

دقیقا مشابه سایر تلفن‌های اندرویدی نوکیا، این گوشی هم مجهز به اندروید وان است. بد نیست بدانید نوکیا تا 2 سال انتشار آپدیت اندروید و 3 سال آپدیت ماهانه امنیتی را تضمین کرده است. جدی گرفتن ادعاهای مطرح شده دشوار است، با این حال گوشی نوکیا 2.3 با اندروید 9 به جای اندروید 10 شروع به کار می‌کند و هیچ اطلاعاتی هم مبنی بر زمان بروزرسانی در دسترس نیست. در مجموع می‌توان گفت گوشی جدید نوکیا به دلیل قیمت پایینی که دارد، جایی برای شکایت باقی نگذاشته و برای کاربرانی مناسب است که قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه را دارند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار