هوآوی

هواوی: گوشی‌های فعلی مشکلی در به‌روزرسانی نخواهند داشت

ابتدای هفته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مجوز عمومی هواوی برای همکاری موقت با شرکت‌های آمریکایی منقضی شده و این احتمال وجود دارد که غول فناوری چینی نتواند به‌روزرسانی‌های سیستم عامل اندروید را حتی برای گوشی‌های قدیمی‌تر خود نیز ارائه کند. این خبر به طور طبیعی موجب نگرانی صاحبان گوشی‌های هوشمند هواوی شده بود، اما اکنون حساب رسمی توییتر هواوی موبایل واکنش نشان داده و اطمینان داده که چنین چیزی صحت ندارد. با ما همراه باشید.

متن پیام هواوی در توییتر بدین شرح است:

سلام. از پیام شما متشکرم. [انقضای مجوز] هیچ تاثیری روی دستگاه‌های موجود ندارد. ما همچنان مثل همیشه به‌روزرسانی‌های امنیتی و نرم افزاری را برای گوشی‌های خود عرضه خواهیم کرد. اگر سوالی دارید، لطفاً از طریق پیام دایرکت به ما اطلاع دهید.

هواوی این پیام را در پاسخ به یکی از کاربران گوشی نوا 5 تی ارائه کرده که در خصوص ارائه به‌روزرسانی‌های آتی سؤال پرسیده بود. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در این بیانیه تأیید شده که هم آپدیت سیستم عامل و هم به‌روزرسانی‌های امنیتی همچنان برای کاربران گوشی‌های هواوی ارائه خواهند شد.

هنوز هیچ بیانیه رسمی‌ای از طرف وزارت بازرگانی ایالات متحده در مورد تمدید شدن یا نشدن مجوز عمومی هواوی منتشر نشده و بنابراین همچنان باید منتظر روزهای آتی و اتفاقات پیش رو باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار