اپلموبایل

گزارش: اپل در حال توسعه بسته باتری مغناطیسی برای آیفون است

به گزارش بلومبرگ، اپل در حال ساخت لوازم جانبی جدیدی برای آیفون است. این وسیله یک بسته باتری است که به‌صورت مغناطیسی و با استفاده از قابلیت مگ سیف (MagSafe) به قسمت پشتی دستگاه متصل می‌شود.

اگرچه برخی از نمونه‌های اولیه این بسته دارای نمای بیرونی پلاستیکی هستند، اما تصور نمی‌شود که این بسته باتری مانند نسخه‌های قبلی به‌عنوان وسیله محافظت‌کننده استفاده شود. بلومبرگ در کنار جزئیاتی از باتری جدید، همچنین اشاره کرده است که بعید به نظر می‌رسد که گوشی‌های آیفون در آینده نزدیک شامل پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس شوند.

گمان می‌رود که این وسیله حداقل یک سال تا مرحله تولید انبوه فاصله داشته باشد و همچنین گزارش شده است که به علت مشکلات توسعه نرم‌افزار آیفون، این بسته گرمای بیش از حدی تولید کرده است. بلومبرگ خاطرنشان کرد که اپل پس از این‌که مجبور شد تولید ایرپاور (AirPower) خود را در سال ۲۰۱۹، یعنی یک سال و نیم پس از معرفی متوقف کند، در مورد معرفی لوازم جانبی مربوط به باتری و شارژ محتاط عمل می‌کند. مشکلات توسعه مذکور می‌تواند به این معنی باشد که عرضه بسته باتری جدید به تأخیر افتاده است یا ممکن است به کل لغو شده باشد.

فناوری مگ سیف آیفون ۱۲ اپل با کمک یک دایره مغناطیسی تعبیه‌شده در پشت گوشی می‌تواند به عنوان شارژرهای دیواری و همچنین کیف پول‌های متصل مغناطیسی استفاده شود که در حال حاضر سایر تولیدکنندگان لوازم جانبی سعی در ساخت دستگاهی شبیه به آن دارند و گفته می‌شود مگ سیف به لپ‌تاپ‌های اپل نیز اضافه خواهد شد. وب‌سایت MacRumors در اوایل هفته گذشته گزارش داد که شایعات مربوط به بسته باتری اپل برای اولین بار در کدهای نسخه بتا آی او اس ۱۴٫۵ مشاهده شده است. همچنین اخیراً شایعه شده است که علاوه بر بسته باتری جدید، اپل علاقه‌مند است که به دستگاه های خود اجازه دهد تا یکدیگر را شارژ کنند. منبع خبر ذکر کرده است که این شرکت برای سری آیفون ۲۰۱۹ خود برنامه‌ریزی کرده بود تا بتواند ایرپاد را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند، اما بعداً تصمیم به لغو این برنامه گرفته شد اما ممکن است در آینده شاهد آن باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار