شیائومیموبایل

گزارش: شیائومی ۳ گوشی تاشو در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ کاملاً بر بازار گوشی‌های تاشو تسلط داشت و فقط موتورولا رقیب واقعی این شرکت حساب می‌شد. سال ۲۰۲۱ ممکن است داستان متفاوت باشد، با گزارش منتشرشده از وب‌سایت Display Search، شیائومی در سال ۲۰۲۱، ۳ گوشی تاشو را با طراحی‌های متفاوت منتشر خواهد کرد.

یکی از این ۳ دستگاه، یک گوشی تاشو به سمت بیرون مانند هواوی میت X، مدل دیگر به سمت داخل تا می‌شود، مانند سامسونگ گلکسی Z فولد، و گوشی تاشوی سوم همانند موتورولا ریزر خواهد بود. انتظار می‌رود بازار تلفن‌های تاشو در سال‌های آینده شلوغ‌تر از ۲۰۲۰ خواهد بود و شرکت‌های بزرگی مانند اپل به این رقابت وارد خواهند شد. علاوه بر اپل، غول فناوری چینی، یعنی شرکت شیائومی قصد دارد شانس خود را در ساخت اولین گوشی‌های هوشمند تاشو امتحان کند. این شرکت‌ چندین حق اختراع ثبت کرده است و به ما نگاهی اجمالی به محصول نهایی خود می‌دهد.

Xiaomi smartphone

به‌تازگی، شیائومی حق اختراع دیگری را برای تلفن هوشمند تاشوی خود در سپتامبر سال جاری در سیستم طراحی بین‌المللی ثبت کرد و در تاریخ ۲۰ نوامبر منتشر شد. جدیدترین ویژگی این گوشی‌ها نسبت به رقبای خود، دوربین سلفی پاپ‌آپ است و حفره پانچ و ناچ در آن‌ها دیده نمی‌شود.

در پشت این گوشی‌ها شاهد سه دوربین در گوشه بالا سمت چپ هستیم و درگاه USB-C، میکروفون در بالا و پایین، دکمه کنترل میزان صدا و پاور نیز در این تصاویر دیده می‌شوند اما اطلاعات بیشتری فعلاً در دسترس نیستند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار