اخبار فناوریسامسونگموبایل

گلکسی S25 با سنسور دوربین سونی عرضه خواهد شد

سامسونگ ماه آینده از گوشی‌های سری گلکسی S24 رونمایی خواهد کرد و اگرچه این گوشی‌ها هنوز راهی بازار نشده‌اند، ولی از حالا انتشار شایعات مربوط به سری گلکسی S25 آغاز شده است. در همین رابطه، یکی از افشاگران مشهور شایعه‌ی جالبی را در مورد گلکسی S25 و S25 پلاس منتشر کرده است.

بر اساس این شایعه، سامسونگ قصد دارد برای این دو گوشی سنسور دوربین ISOCELL خود را کنار بگذارد و در عوض به بهره‌گیری از سنسور دوربین ساخت سونی روی بیاورد. باید خاطرنشان کنیم سامسونگ سال‌هاست برای گوشی‌های پرچم‌دار خود از سنسور دوربین ساخت خود بهره می‌برد. به عنوان مثال گلکسی S23 و S23 پلاس هر دو دارای دوربین اصلی مبتنی بر سنسور Isocell GN3 هستند. بنابراین اگر این شایعه به واقعیت تبدیل شود، یک تغییر مهم و استراتژیک در زمینه‌ی دوربین این گوشی‌ها خواهد بود.

باید خاطرنشان کنیم سنسور دوربین اصلی S23 و S23 پلاس اندازه‌ی خیلی بزرگی ندارد و اندازه‌ی آن دقیقا ۱/۱.۵۷ اینچ است. بنابراین به احتمال زیاد سامسونگ قصد دارد برای S25 و S25 پلاس از یک سنسور سونی با اندازه‌ای در این حد استفاده کند و نباید توقع بهره‌گیری از سنسور دوربین ۱ اینچی داشته باشیم.

از سوی دیگر، واقعیت این است که سنسورهای سونی و سامسونگ از نظر تکنولوژی‌های به کار گرفته شده تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند و سامسونگ هم مانند سونی همواره فناوری‌های جدیدی را در این سنسورها مورد استفاده قرار می‌دهد. در ضمن همانطور که احتمالا می‌دانید، پردازش نرم‌افزاری هم در کیفیت عکس‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

روی هم رفته بیش از یک سال تا معرفی سری S25 فاصله داریم و بدون شک تا آن زمان هزاران شایعه در مورد این گوشی‌ها منتشر خواهد شد. این افشاگر در مورد دوربین گلکسی S25 اولترا اطلاعاتی ارائه نداده ولی سونی هنوز سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی تولید نکرده و به احتمال زیاد گوشی موردنظر بار دیگر با سنسور دوربین ساخت سامسونگ به دست کاربران می‌رسد.

منبع: Android Authority

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار