اخبار فناوریموبایلهوآوی

گوشی تاشوی هواوی میت X3 شاید تا ۳ هفته‌ی دیگر معرفی شود

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های زیادی در مورد جدیدترین گوشی تاشوی هواوی منتشر شده که ظاهرا قرار است با نام میت X3 راهی بازار شود. حالا تعدادی از افشاگران چینی مدعی شده‌اند که هواوی تا حدود ۳ هفته‌ی دیگر از این گوشی رونمایی خواهد کرد. در گزارش‌های قبلی آمده بود که این گوشی با نسخه‌ی ۴G چیپست کایرین ۹۰۰۰ راهی بازار می‌شود. اما حالا یکی از افشاگران مدعی شده که هواوی برای این گوشی نسخه‌ی ۴G چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را در نظر گرفته است.

از طرف دیگر، مدتی قبل اعلام شد که احتمالا این گوشی تاشو از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. بنابراین در مورد تراشه‌ی موجود در این گوشی نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم. برخی شایعات از احتمال بهره‌گیری این گوشی از نمایشگر بیرونی-مانند اولین گوشی تاشوی هواوی-خبر داده‌اند. این در حالی است که نسل دوم گوشی موردنظر مانند سری گلکسی زد فولد از نمایشگر تاشو داخلی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از آن می‌توانیم به استفاده از سیستم‌عامل Harmony OS 2.0.1 و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی اشاره کنیم.

ظاهرا نمایشگر اصلی هواوی میت X3 مبتنی بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است و در ضمن باید انتظار بهره‌گیری از لولای بهتری را داشته باشیم. همچنین نباید احتمال استفاده از دوربین‌های بهتر را از قلم بیندازیم. در رابطه با نام این گوشی هم باید بگوییم که هنوز میت X3 از سوی منابع معتبر تایید نشده و در نتیجه ممکن است این گوشی با نام متفاوتی عرضه شود.

در همین رابطه باید به شایعات مربوط به ساخت سری گوشی‌های هواوی میت ۵۰ هم اشاره کنیم که ظاهرا قرار است با نسخه‌ی ۴G اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شوند. برای آن دسته کاربرانی که با جزئیات تحریم هواوی آشنا نیستند، باید بگوییم که این شرکت امکان تولید تراشه‌های اختصاصی را از دست داده و به همین خاطر چاره‌ای جز استفاده از تراشه‌های دیگر شرکت‌ها ندارد. از طرف دیگر دولت آمریکا ارائه‌ی تراشه‌های ۵G برای این شرکت را ممنوع کرده و به همین خاطر گوشی‌های هواوی با نسخه‌ی ۴G تراشه‌های مختلف راهی بازار می‌شوند. گفتنی است هواوی روزی روزگاری یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازار موبایل بود ولی حالا دیگر نام آن در بین ۱۰ شرکت برتر دیده نمی‌شود.

منبع: Gizmochina

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار