شیائومیموبایل

گوشی شیائومی می میکس ۴ با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد

اطلاعاتی از موبایل جدید شرکت چینی یعنی گوشی شیائومی می میکس ۴ – Mi MIX 4 منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه با دوربین زیر نمایشگر و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی عرضه خواهد شد.

چندی پیش مدیر عامل شرکت شیائومی یعنی Lei Jun اعلام کرد که در سال جاری گوشی جدید سری Mi MIX معرفی خواهد شد و به دلیل اینکه نسخه بعدی این سری چهارمین گوشی از سری می میکس خواهد بود، این احتمال وجود دارد که این دستگاه با نام Xiaomi Mi MIX 4 عرضه شود. منبع Xiaomiui یکی از منابعی است که به دلیل انتشار اطلاعات گوشی‌های هوشمند (پیش از معرفی) بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و به تازگی این منبع، مشخصات گوشی جدید شرکت شیائومی را فاش کرد.

این منبع ادعا کرده است که دستگاه جدید این کمپانی با شماره مدل K2B در MIUI دیده شده و نام رمز این گوشی هوشمند ODIN است. انتظار می‌رود که دستگاه جدید این شرکت با پشتیبانی از mmWave 5G وارد بازار جهانی شود و گوشی شیائومی می میکس ۴ به یکی از بهترین گجت‌های این کمپانی تبدیل شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از این منبع، گجت جدید شیائومی به صفحه نمایشی از نوع AMOLED مجهز شده با کیفیت +Quad HD در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین گفته می‌شود که این نمایشگر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی کرده و با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر وارد بازار جهانی خواهد شد. لازم به ذکر است، این احتمال نیز وجود دارد که قدرت سخت‌افزاری این گوشی هوشمند توسط پردازنده Snapdragon 888 تامین شود.

همچنین دوربین اصلی این دستگاه به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (سونی IMX766) مجهز خواهد شد و از دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری ۵ برابری بهره خواهد برد. به علاوه این دستگاه توانایی‌ها دیگری مانند بزرگنمایی ۱۲۰ برابری و بزرگنمایی ویدیویی ۱۵ برابری خواهد بود، لازم به ذکر است که گفته می‌شود فیلم‌بردای آهسته با سرعت ۱۹۲۰ فریم در ثانیه و پشتیبانی از کیفیت ۸K در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

یک تحلیلگر صفحه نمایش به نام Ross Young، ادعا کرده است که این شرکت در حال کار روی یک دستگاه با صفحه نمایش تاشو خواهد بود و احتمالا با نام گوشی Mi MIX 4 Pro Max در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار