اپلموبایل

گوشی منعطف اپل تست مقاومت را پشت سر گذاشت

دو نمونه اولیه از دستگاه‌های انعطاف پذیر Apple تست‌های دوام‌پذیری فاکسکان را رد کردند. پس شاید مانند سامسونگ و هواوی، گوشی منعطف اپل هم به زودی وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری UDN، کمپانی فاکسکان که مونتاژ و تولید گوشی های آیفون را برعهده دارد، دو گوشی منعطف اپل را در معرض تست‌های مقاومت قرار داد. ظاهرا هر یک از این دو دستگاه، مکانیسم تاشدگی خاص خود را دارند؛ چیزی شبیه به گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ سامسونگ!

به زبان ساده‌تر، یکی از آن‌ها به طور افقی و دیگری به صورت عمودی تا می‌شود. البته هیچ‌کدام از این دو آیفون منعطف، هنوز دستگاه کاملی نیستند. فقط هم بدنه و صفحه نمایش آن‌ها تحت آزمایش قرار گرفته؛ یعنی همان دو بخش چالش‌برانگیز در ساخت دستگاه‌های انعطاف‌پذیر که سامسونگ را نیز هنگام عرضه‌ی نسل اول گلکسی فولد، دچار مشکل کرد.

طبق گزارش منتشر شده، با وجود اینکه هر دو گوشی منعطف اپل تست‌های کنترل کیفیت و دوام‌پذیری را با موفقیت پشت سر گذاشتند؛ این کمپانی پس از پایان روند ارزیابی، یکی را برای تولید نهایی انتخاب خواهد کرد.

هنوز زمان ورود یک آیفون منعطف به بازار موبایل مشخص نیست؛ ولی شاید محتمل‌ترین بازه زمانی، سال ۲۰۲۲ باشد. همچنین انتظار می‌رود چنین دستگاهی به یک سیستم عامل هیبریدی iOS/iPadOS تجهیز شود تا همزمان، کارکرد گوشی و تبلت را داشته باشد.

البته این هنوز یک گزارش تایید نشده است و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در آینده‌ی نزدیک باشیم.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار