شیائومیموبایل

گوشی هوشمند جدید بلک شارک گواهینامه TENAA را دریافت کرد

با توجه به اسناد جدید وب‌سایت TENAA به نظر می‌رسد که بلک شارک، زیرمجموعه شیائومی در آینده‌ای نه چندان دور حداقل از دو مدل گوشی هوشمند گیمینگ رونمایی خواهد کرد. پیش از این یک دستگاه با شماره مدل KSR-A0 و مشخصات کلیدی افشا شده بود و حال مشخصات کلیدی یک محصول دیگر با شماره مدل PRS-A0 در وب‌سایت TENNA رویت شده است. خوشبختانه تصاویر این مدل نیز به طور کامل در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

شما می‌توانید اطلاعات گوشی‌های مذکور را در قسمت زیر مطالعه کنید:

گوشی PRS-A0 که گفته می‌شود بلک شارک ۴ پرو خواهد بود، روی این داشبورد با مشخصات قابل توجهی همانند اندروید ۱۱، ۱۲ گیگابایت رم و یک نمایشگر فول HD+ ظاهر شده است. در جزئیات این صفحه از پردازنده SM8250 نام برده شده است که همان کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ است اما این مورد می‌تواند یک اشتباه کاملاً فاحش باشد؛ چرا؟ چون پیش‌تر تایید شده بود که گوشی بعدی شرکت بلک شارک به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد بود اما ما آن را با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ روی داشبور گوگل پلی دیدیم.

طبقه‌بندی بلک شارک ۴ در وب‌سایت TENAA با شماره مدل SHARK KSR-A0 افشا می‌کند که این گوشی هوشمند به اندروید ۱۱، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی مجهز خواهد بود و نگاهی اجمالی به داشبورد گوگل پلی، می‌تواند ما را به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۲۰۸۰ برساند. موسسه مذکور به وجود باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز اشاره کرده است که با توجه به اعلام پیشین شرکت یاد شده، مورد تازه‌ای نیست. در واقع شرکت مذکور مدتی پیش تایید کرده بود که بلک شارک ۴ با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات به بازار عرضه خواهد شد.

حال از روی تصاویر گوشی هوشمند مذکور جدید، می‌توان گفت که آن دارای یک لوگو بلک شارک در قسمت پشتی است اما با توجه به این که حسگر تشخیص اثر انگشت نه در زیر نمایشگر بلکه در لبه کناری محصول قرار گرفته است، شاهد استفاده از یک نمایشگر LCD باشیم.

با توجه به چیزی که تجربه ثابت کرده است، دستگاه دارای شماره مدل PRS-AO احتمالاً مدل پایه سری بلک شارک ۴ باشد. هنوز هم می‌توان دکمه‌های تنظیم صدا را در قسمت چپ و دکمه‌های تریگر-مانند (جهت استفاده در بازی‌های ویدیویی) را در سمت راست مشاهده کرد. نمایشگر دستگاه مذکور از یک روزنه قطره‌شکل برای جای‌دهی دوربین سلفی استفاده خواهد کرد که در حال حاضر نظرات ضد و نقیضی درباره ان در جریان است. در قسمت پشتی می‌توان یک ماژول دوربین نسبتاً ساده را مشاهده کرد که سه عدد لنز را درون خود به صورت افقی جا داده است.

در کنار آن‌ها می‌توان یک فلش LED مرسوم را نیز مشاهده کرد. با تمام این موارد، طراحی کلی هنوز هم خیره‌کننده نیست و احتمالاً این حقیقت را منتقل می‌کند که با نسخه اصلی یک پرچم‌دار رو‌به‌رو نیستیم. در واقع بلک شارک می‌توان سیاست‌های شرکت‌هایی مانند IQOO را دنبال و یک گزینه اقتصادی و بسیار هیجان‌انگیز مخصوص بازی را برای کاربران معرفی کند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار