اخبار فناوریموبایل

گوشی ویوو iQOO 9T با پردازنده پرچمدار معرفی شد

شرکت Vivo به تازگی محصول پرچمدار خود را تحت عنوان گوشی ویوو iQOO 9T معرفی کرد. مدلی که از پردازنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام قدرت می‌گیرد. یکی از نقاط عطف دستگاه وجود چیپ +V1 ویوو بوده که تماشا محتوا در شب را فراهم می‌آورد.

گوشی جدید زیر برند vivo، ویژگی‌های زیادی از iQOO 9 Pro به ارث برده است، از جمله صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی E5 AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز و همچنین یک اسکنر اثر انگشت هم در زیر صفحه‌نمایش جای گرفته است. در عقب دستگاه، یک ماژول مستطیلی داریم که سه دوربین را در خود جای داده، سه حسگری که متشکل از سنسور ۵۰ مگاپیکسل اصلی از نوع GN5 سامسونگ با فناوری OIS، یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو.

 

همچنین این گوشی به یک سیستم خنک‌کننده مایع محفظه بخار با مساحت ۳۹۳۰ میلی‌متر مربع مجهز شده تا در سنگین‌ترین پردازش داغ نکرده و خنک باقی بماند. این ویژگی برای اجرا طولانی بازی‌های موبایل بسیار کارآمد است.

ویوو iQOO 9T پرچمداری با طراحی هیجان انگیز

قطعات داخلی گوشی دارای موتور خطی X-Axis دوگانه در سمت بالا و پایین برای تجربه لمسی و بازی مناسب هستند و همچنین بلندگوهای استریو دوگانه هم تدارک دیده شد. چنین ویژگی برای گیمرهایی مناسب است که همیشه در حال تجربه گیم موبایل هستند.

تراشه +Vivo V1 قبلاً در ویوو X80 Pro به کار گرفته شده بود، اما این اولین بار است که به یک دستگاه iQOO راه پیدا می‌کند. این فناوری کاهش نویز و جبران حرکت تخمینی روی نمایشگر را ارائه داده که در تلویزیون‌ها به عنوان اثر Soap Opera شناخته می‌شود. همچنین برای پیش‌نمایش عکس‌ها هنگام عکاسی در حالت شب استفاده می‌شود. در X80 Pro واقعاً خوب عمل کرد و دلیلی نداریم که در iQOO 9T انتظار متفاوتی داشته باشیم.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های iQOO 9T از سری 9 قبلی خود باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با ۱۲۰ وات فناوری شارژ سریع سیمی و بی‌سیم ۵۰ وات است. ما قبلاً ادعای ۸ دقیقه‌ای را از ۰ تا ۵۰ درصد اعلام کرده‌ایم و باتری در ۲۰دقیقه پر می‌شود، بنابراین ما کاملاً مطمئن هستیم که این مورد در مورد 9T نیز صدق می‌کند.

گوشی ویوو iQOO 9T دارای دو نسخه رنگی است که یکی Legend با نوار و رنگ‌های BMW M Motorsport و یک نسخه مشکی ساده به نام آلفا که قیمت آن‌ها ۴۹۹۹۹ روپیه (۸/۱۲۸ گیگابایت) یا ۵۴۹۹۹ روپیه (۱۲/۲۵۶ گیگابایت) است.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
برچسب ها
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار