فیلم وسریال

فیلم Wonder Woman 1984 در صدر لیست مورد انتظارترین آثار 2020 قرار گرفت

فیلم Wonder Woman 1984 و Black Widow در بالاترین رده لیست مورد انتظارترین آثار سینمایی سال 2020 سایت Fandango قرار گرفتند.

سال 2019 در حالی که به پایان راه خود رسید که شاهد اتمام دوره‌های داستانی در برخی فیلم‌های محبوب همچون Infinity Saga با فیلم Avengers: Endgame و Skywalker Saga با فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker بودیم. سالی که شرکت دیزنی صاحب 80 درصد فیلم‌های پرفروش گیشنه سینماها بود و بغیر از دو فیلم ذکر شده، Frozen 2 و The Lion King سهم بسزایی در این امر داشتند. اما سال 2020 به احتمال زیاد شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود.

با توقف ساخت سری جنگ ستارگان تا سال 2022 و کمبود فیلم‌های معرفی شده MCU، سال 2020 را فیلم‌های دنباله در دنیای مشترک کوچک‌تر احاطه کرده‌اند. البته چندین اثر اوریجینال همچون دو انیمیشن جدید از استودیو پیکسار و نسخه‌های سینمایی کامیک‌بوک‌هایی که پیش از این رنگ پرده نقره‌ای را ندیده‌اند و چندین اثر موزیکال نیز در لیست فیلم‌های سال آینده وجود دارند. با این وجود تعجبی ندارد که دریابیم دو فیلم مورد انتظار سال آینده، آثاری ابرقهرمانی از مارول و دی‌سی هستند.

سایت Fandango به تازگی نتایج نظرسنجی “مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2020” را منتشر کرد که دو فیلم Wonder Woman 1984 و Black Widow به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و پس از آن نیز فیلم Eternals مارول و لایو-اکشن جدید دیزنی Mulan قرار گرفتند. دنباله فیلم موفق واندروومن همچنین رتبه اول مورد انتظارترین فیلم‌های 2020 در سایت Atom Tickets را پیش از این کسب کرده بود و می‌توان نتیجه گرفت که شور و اشتیاق هواداران برای دیدن این ابرقهرمان زن بسیار بالا است.

کارگردان فیلم Wonder Woman 2 از اولین تصویر کریستن ویگ در نقش چیتا رونمایی کرد

در زیر می‌توانید لیست 10 فیلم مورد انتظار سال 2020 متعلق به سایت Fandango را مشاهده کنید:

  1.  Wonder Woman 1984
  2.  Black Widow
  3.  Marvel’s Eternals
  4.  Mulan
  5.  No Time to Die
  6.  A Quiet Place Part II
  7.  Birds of Prey
  8.  In the Heights
  9.  Soul
  10.  Fast & Furious 9

نکته مورد توجه این لیست حضور کارگردان‌های زن است که نیمی از لیست ده فیلم مورد انتظار را به خود اختصاص داده‌اند. پتی جنکینز با فیلم Wonder Woman 1984، کیت شرتلند با Black Widow، کلوئی ژائو با Eternals، نیکی کارول با Mulan و در نهایت کتی یان با Birds of Prey. البته در نهایت اکثریت فیلم‌ها و دنباله‌های مهمی که سال آینده منتشر می‌شوند توسط آقایان کارگردانی شده‌اند.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار