اخبار سینما و تلویزیونفیلم وسریال

سریال اقتباسی توم ریدر توسط آمازون و فیبی والر ساخته می‌شود

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، سریال جدید توم ریدر (Tomb Raider) در حال حاضر توسط خالق سریال Fleabag و ستاره‌‌ی آن یعنی فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) در دست ساخت است.

این سری اکشن و ماجراجویی با محوریت یک باستان‌شناس با نام لارا کرافت که به سفرهایی جسورانه به سوی خرابه‌های باستانی و مقبره‌ها می‌رود، کار خود را آغاز و ادامه داده است. این مجموعه در ابتدا با فیلم لارا کرافت: مهاجم مقبره (Lara Croft: Tomb Raider) با بازی آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۱ به صورت لایو اکشن اقتباس شد و دنباله‌ی آن نیز با نام گهواره‌ی حیات (The Cradle of Life) در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. با این حال سری فیلم‌های توم ریدر با نقش‌آفرینی آلیشیا ویکاندر (Alicia Vikander) در سال ۲۰۱۸ و با فیلم مهاجم مقبره ریبوت شد. البته ساخت دنباله‌ی این فیلم پس از مدتی لغو شد.

حال به نظر می‌رسد که لارا کرافت محبوب یک بار دیگر بازخواهد گشت اما این بار کار خود را روی تلویزیون ادامه خواهد داد. آمازون در حال توسعه‌ی یک سریال جدید براساس این شخصیت برای سرویس آمازون پرایم است که فیبی والر بریج نویسندگی آن را برعهده خواهد داشت. از طرفی رایان آندولینا (Ryan Andolina) و آماندا گرین‌بلات (Amanda Greenblatt) در کنار او نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال خواهند بود. هرچند طبق گفته‌ها او نقش اصلی سریال را بازی نخواهد کرد، بنابراین بازیگر نقش لارا همچنان مشخص نیست.

تصویری از فیلم Tomb Raider 2018

همچنین در گزارشی جدید آماده است که آمازون قصد دارد تا یک فیلم و حداقل یک بازی ویدیویی جدید از توم ریدر بسازد و دنیایی به هم پیوسته مشابه دنیای سینمایی مارول ایجاد کند. همانطور که احتمالا می‌دانید، این کمپانی اخیرا قراردادی با کریستال داینامیکس برای ساخت یک بازی جدید از این سری منعقد کرده است.

گفتنی است که اگرچه والر بریج همچنان به خاطر کارش روی فلیبگ و کمدی‌های دیگر مانند Crashing شناخته می‌شود، اما او ثابت کرده است که در فیلم‌های اکشن نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد. او به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده در سریال Killing Eve فعالیت داشته و یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های او در این ژانر، آخرین فیلم دنیل کریگ به عنوان جیمز باند، یعنی No Time To Die محصول ۲۰۲۱ بوده که او یکی از چندین نویسنده‌ی آن است. در نهایت او همچنین قرار است در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny به عنوان آخرین نسخه از این سری محبوب که الهام‌بخش توم ریدر نیز بوده، نقش‌ مهمی را ایفا کند.

منبع: IGN

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار