گجت ها

معرفی سری ساعت هوشمند Galaxy Watch؛ آنچه باید بدانید

بازدید کننده محترم باید توجه داشته باشد که ممکن است بعضی از محصولات موجود در این پست به مرور زمان به دلیل مواردی نظیر ناموجود شدن آن در بازار، پایان تولید محصول و یا منقضی شدن تاریخ تولید، در فروشگاه تامین کننده ناموجود شود. در صورت پیش‌آمد چنین موضوعی، شما می‌توانید به محصولات مشابه رجوع کنید.

خط تولید ساعت‌های Samsung Galaxy جزء اولین‌ها نبودند، اما قدم بزرگی در دنیای ساعت‌های هوشمند برداشتند. Galaxy Watch Active آخرین مدل این سری است که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد که از Galaxy Fold و Galaxy S10 هم رونمایی کرد.

در این مقاله به سری Galaxy Watch می‌پردازیم.

Samsung Galaxy Watch Active

Samsung Galaxy Watch Active

 

Samsung Galaxy Watch Active انگار خواهر Galaxy Watch است و نه تنها به شما در دنبال کردن فعالیت­های ورزشی و ثبت اطلاعات دیگر کمک می­‌کند، بلکه در مورد ورزش کردن­تان به شما راهنمایی و مشاوره هم می­دهد. این ساعت ۴ رنگ دارد و بندهای متنوعی نیز برای ان وجود دارد. مثل بقیه ساعت­‌های هوشمند، این ساعت هم قابل تنظیم است و می­‌توانید انتخاب کنید چه چیزهایی را به شما نمایش دهد.

این ساعت یک برنامه فعالیت روزانه استفاده به شما می­‌دهد تا شما را به حرکت کردن ترغیب کند. همچنین به طور خودکار می­تواند اطلاعات هفت نوع فعالیت ورزشی را ثبت کند. شما می‌­توانید از این ساعت برای ردیابی سطح استرس خود استفاده کنید و به شما یک برنامه تنفس یا مدیتیشن برای آرام شدن می­‌دهد. به علاوه، اگر ضربان قلب شما بالا رفت یا نامنظم شد به شما اطلاع می­‌دهد. اگر در هنگام خواب آن را به مچ خود بسته باشید، وضعیت خواب شما را کنترل و ثبت می­کند.

Samsung Health با Galaxy Active Watch سینک می­شود و شما می­توانید تمامی این اطلاعات را ذخیره کنید. شما می­‌توانید حتی هنگام حرکت به پیام­‌های خود پاسخ دهید. شرکت سامسونگ ادعا می­‌کند این ساعت بیش از ۴۵ ساعت شارژ نگه می­‌دارد. این ساعت در دو سایز ۴۲ mm و ۴۶ mm در بازار موجود است.

Samsung Galaxy Watch Active

Samsung Galaxy Watch Active

 بسیاری از ویژگی های مرتبط با سلامتی را دارد: این ساعت فقط اطلاعات تمرین ورزشی و کالری را ثبت نمی‌­کند؛ بلکه برای مدیتیشن راهنمایی می­‌دهد، تمرین­‌های تنفسی می­‌دهد و خواب را آنالیز میکند و وضعیت سلامتی شما را بررسی می­‌کند.

ضد آب است: شما می­‌توانید Samsung Galaxy Watch Active را تا عمق ۵۰ متری زیر آب ببرید ولی نمی­توانید با آن غواصی کنید.

این ساعت قابلیت پخش موسیقی دارد: این ساعت از پخش موسیقی با برنامه­‌هایی مانند Spotify و Tidal پشتیبانی می­‌کند.

Samsung Galaxy Watch

Samsung Galaxy Watch

Samsung Galaxy Watch تا ۵ روز بدون شارژ مجدد کار می­‌کند و این ویژگی آن را تقریبا بی­رقیب کرده است. بیشتر ساعت­‌های هوشمند و فیتنس­‌بندها لازم است هر روز شارژ شوند. هر وقت هم که بخواهید آن را شارژ کنید می‌­توانید از قابلیت شارژ شدن وایرلس آن استفاده کنید.

این ساعت دارای یک GPS داخلی است که می‌­تواند اطلاعات ۴۰ تمرین و ورزش مختلف را ثبت کند. از ویژگی­های مربوط به کنترل تناسب اندام آن می‌­توان به برنامه Samsung Health app اشاره کرد. این برنامه به شما یادآوری می­‌کند از جای خود بلند شوید و حرکت کنید و اگر به طور ناگهانی ضربان قلب شما تغییر کرد شما را مطلع می­‌کند.

مانند بقیه ساعت­‌های هوشمند، Galaxy Watch اعلان­ها، تماس­ها و پیام­ها را نشان می‌­دهد. همچنین می­‌توانید با آن پخش موسیقی و سایر فعالیت­‌ها را کنترل کنید. وقتی ساعت شما از طریق بلوتوث به گوشی­تان متصل است، می­‌توانید با آن به تماس­‌ها و پیام­‌هایتان پاسخ دهید.

خیلی از شرکت­‌های سرویس­‌دهنده وایرلس، نسخه­های LTE از ساعت را می­‌فروشند که به شما امکان تماس گرفتن تلفنی با ساعت را می­‌دهد، بدون آن که نیاز باشد ساعت را به یک تلفن هوشمند وصل کنید.

با استفاده از LTE شما می­توانید پیام بفرستید، موسیقی پخش کنید و اعلانات را نیز دریافت کنید، حتی اگر گوشی­تان را در منزل بگذارید. با استفاده از LTE باتری هم سریع­تر تخلیه می­‌شود. با این ساعت شما می­توانید گجت­‌های هوشمند خانه را نیز با برنامه Samsung SmartThings کنترل کنید.

این ساعت در سه رنگ مشکی، نقره­ای با بند مشکی و رز گلد موجود است. مدل مشکی و رز گلد ۴۲ mm هستند اما مدل نقره­ای با بند مشکی ۴۶ mm است. بندهای آن به سایزهای ۲۲ و ۲۴ mm قابل تغییر و تعویض است.

علاقه‌مند به خرید سری ساعت هوشمند Galaxy Watchهستید، برای دیدن مشخصات و قیمت دقیق محصولات بر روی متن کلیک کنید 

 

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار