سامسونگموبایل

جزییات مدل ‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ فاش شد

تا معرفی گوشی‌های Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip2 سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است. حال جزییات انواع مختلف مدل ‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۲ فاش شد.

گزارش‌هایی به تازگی منتشر شده است که ادعا می‌کنند ممکن است سامسونگ، نسل آینده گوشی‌های تاشوی خود، یعنی مدل‌ های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را در ماه جولای روانه بازارها کند. خبری از Sammobile منتشر شده است که هر دو دستگاه را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، Galaxy Z Fold3 با شماره مدل SM-F711 در رنگ‌هایی همچون سبز و سیاه در دسترس قرار خواهد گرفت. ممکن است زد فولد ۳ چندین رنگ دیگر نیز داشته باشد. گوشی دیگر، Galaxy Z Flip2 با شماره مدل SM-F926B دارای رنگ‌هایی همچون، سیاه، سبز، بژ و بنفش روشن خواهد بود.

از آنجایی که دو گوشی Galaxy Z Fold3 و Galaxy Z Flip2 به صورت پیشفرض از One UI 3.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برند، به نظر می‌رسد که در نیمه اول سال میلادی جاری معرفی و عرضه شوند. حداقل حافظه‌ای که در زد فولد ۳ در دسترس است، ۲۵۶ گیگابایت بوده و مقدار حافظه داخلی در زد فلیپ ۲ نیز، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود.

بر اساس شایعات قبلی، گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر اصلی ۷.۵۵ اینچی و صفحه نمایش خارجی ۶.۲۱ اینچی بهره خواهد برد. به احتمال فراوان این دستگاه از S Pen پشتیبانی می‌کند و ممکن است دارای یک جایگاه اختصاصی برای آن باشد. Z Fold 3 ممکن است اولین گوشی سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر باشد.

در طرف دیگر، زد فلیپ ۲ با نمایشگر ۶.۹ اینچی قرار گرفته است. این گوشی حاشیه‌های کمی دارد و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. به احتمال فراوان، تراشه این گوشی متوسط خواهد بود. صفحه نمایش بزرگ‌تر خارجی، باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و بهبود UTG از دیگر مشخصات این دستگاه است. هنوز زمان دقیق معرفی دو دستگاه مشخص نشده است و معلوم نیست که آیا در یک رویداد شاهد معرفی دو دستگاه هستیم، یا دو مراسم جداگانه.

[تعداد: 0   میانگین:  0/5]
مشاهده بیشتر

علی زمانی

جی اس ام دیجیتال یک رسانه‌ی آنلاین با موضوع فناوری و سبک زندگی مدرن است که در بهمن سال 1397توسط علی زمانی ایجاد شد. تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه‌های فناوری، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر و سبک زندگی در جی اس ام دیجیتال دور هم آمده تا بهترین و کامل‌ترین مرجع اخبار و مقالات این حوزه‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد حالا ما این‌جاییم. آمده‌ایم فردا را آغاز کنیم. آمده‌ایم چشم‌انداز فردا را برای‌تان ترسیم کنیم. با جی اس ام دیجیتال فردای دنیای فناوری برای‌تان روشن‌تر می‌شود. فردا این‌جا آغاز می‌شود.

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
بستن
رفتن به نوار ابزار