اشرف اسماعیل (Ashraf Ismail)، کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla، به تازگی توضیحاتی را در مورد المانهای گیمپلی این بازی ارائه داده است که خبر از متنوع بودن سیستم ارتقا و ماموریتهای بازی نسبت به عناوین قبلی میدهد.
Assassin’s Creed Valhalla با یک تریلر گیمپلی سینماتیک حماسی معرفی شد و سپس یک تریلر گیمپلی بسیار مختصر از آن دیدیم. با این اوصاف هنوز اطلاعات زیادی از این بازی است که برای ما فاش نشده است. حال به تازگی اشرف اسماعیل در مصاحبهای با Kotaku، در مورد المانهای متفاوت بازی و دنیای آن صحبتهایی کرده است.
همانطور که احتمالا میدانید، Assassin’s Creed Valhalla قرار است نقشهی بزرگتری نسبت به عناوین قبلی داشته باشد. این بازی قرار است شامل بخشهایی از نروژ و اساندیناوی و چهار پادشاهی بزرگ از انگلستان باشد. در انگلستان، شما پایگاه وایکینگی خودتان را بنا میگذارید. به گفتهی اسماعیل، این پایگاه تاثیر زیادی در دریافت اطلاعات در مورد جهان بازی خواهد داشت.
افراد حاضر در این پایگاه، مانند NPCهای پیشین Assassin’s Creed نیستند و تیم توسعهی بازی، سعی کرده است تا به هر کدام شخصیت خاص خود را بدهد تا حضور آنها برای شما مهم باشد. به نظر میرسد که شاهد سیستمی مشابه با سیستم کمپ در Red Dead Redemption 2 خواهیم بود. همچنین اسماعیل اعلام کرده است که در آینده، تصاویر بیشتری از نسخهی مونث Eivor خواهیم دید.
در مورد سیستم ارتقای بازی باید گفت که توسعهدهندگان سعی کردهاند که روش جدیدی را پیش بگیرند. اسماعیل اطلاعات جدیدی در مورد سیستم جدید منتشر نکرد، اما گفت که تا حد امکان از XP Boosterها و سیستم پیشرفت کند مانند Odyssey خبری نخواهد بود. در نهایت اسماعیل در دورهی تاریخی بازی گفت که واکینیگها به انگلستان حمله میکنند تا در کنار محلیها زندگی کنند، اما نتیجه جنگهای خونین بیشتری خواهد بود.
Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ برروی پلیاستیشن ۵، اکسباکس سری اکس، پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.